Anonym bruker Skrevet 13. september 2006 #1 Skrevet 13. september 2006 Jeg har bestandig brukt nuk smokker til min beibi. I dag så møtte jeg ei venninne som kun bruker mam smokker til sin og hun sa at det var mye lurere for da fikk beibien mer luft og det ble ikke så tett. Det har jeg aldri tenkt på selv. Hvilke erfaringer har dere med ulike smokker?
Anonym bruker Skrevet 13. september 2006 #2 Skrevet 13. september 2006 her ble mam smokken spyttet rett ut...godtar bambino, men elsker Trøst-smokken..
Kjerringhelvetet <3 Skrevet 13. september 2006 #3 Skrevet 13. september 2006 Min spytter ut alle. Har prøvd 5 forskjellige typer nå, ingen duger.
Sessa ruger igjen... Skrevet 13. september 2006 #4 Skrevet 13. september 2006 HI. Her bruker vi mam, rett og slett fordi det var det vi år lettest tak i (selges jo i alle dagligvarebutikker). Er kjempe fornøyd med de. Riktignok brukte hun noen uker på å skjønne hva dette rare mamma prøvde gi hanne var, men nå er smokken god trøst og en veldig grei måte å roe henne på. Dodge: Er ikke poden din ganske fersk? Linea brukte vel en tre ukers tid på å skjønne at dette var noe som hun kunne trøste seg med. I starten klarte hun ikke ta smokken skikkelig og hun så rett og slett litt skuffet ut når det ikke komnoe melk ut av den!
~anette & lukas + ella ~ Skrevet 13. september 2006 #5 Skrevet 13. september 2006 Min baby vil bare ha trøst smokken, spytter ut alle andre smokker.
Kjerringhelvetet <3 Skrevet 13. september 2006 #6 Skrevet 13. september 2006 Hvor får man denne og hvordan ser den ut? (form på sugedelen?)
~anette & lukas + ella ~ Skrevet 13. september 2006 #7 Skrevet 13. september 2006 Hvis du tenker på trøst smokken får du kjøpt den på apoteket. Det er ikke alle som har, men da går det ann å bestille.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå