Gå til innhold

storkebitt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann

Er det noen her som har barn med storkebitt?

Min har ett midt i mellom øynene.Jeg er litt usikker på hvor lang tid det tar før det blekner/går bort.

Vises det på deres barn enda? Hvis ikke, tok det lang tid før det var borte?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vår har det på nesen og i nakken. De sa på føden at det skulle være borte før de ble 1 år men hun har svakt merke på nesen enda og det i nakken er veldig tydelig. Så det er vel spørs om det kommer til å forsvinne.

Skrevet

Jada, snuppa her har et "bitt" midt i panna.

Det blekner bare mer å mer nå. Hun er 21mnd.Men det har vært veldig tydelig fram til nå. Ingen andre enn meg som ser det nå.

Syns det blir mer tydelig på henne når hun er sint ;)

Skrevet

Lilleknerten på 13 mnd har også storkebitt, men nå så er det bare jeg som ser at det er der. Når han blir sint så kommer det kjempegodt frem. Pappaen hans sier at det han har "ok" stempel i panna ( sånn hake man setter når noe er godkjent.... )

Er det noen som vet hvorfor noen barn får storkebitt? Er det sånn at nestemann vil få det også? Vet noen har snakket om at dette kan komme i forbindelse med raske fødsler....??

Skrevet

Trodde det var fra tiden i livmoren da... Blekner som regel i løpet av det første året, hos noen kommer det frem igjen når de blir sinna, selv i voksen alder... Lille har et på øyelokket, det ser vi ikke nå. 17mnd

Skrevet

Synd det står så lite om det på nettet. Står beskrevet hvordan det ser ut, men veldig lite ellers om det.

Expat: Hvordan får de dette i livmoren? Ser at det står at det røde feltet er fremtredene blodårer.

Skrevet

Jordmoren min sa at det kom av press på to steder under fødselen i fødekanalen og jeg hadde ikke en rask fødsel men veldig lllllllllllllllllllllang.

Skrevet

Min datter har et hemangiom på kinnet (en opphopning av blodårer). Jeg spurte legen om det var det samme som et storkebitt, og han sa at storkebitt het det kun i nakken. Er dette egentlig det samme, eller er det ikke? Hemangiom er ikke medfødt (hvertfall ikke det som syns). Hos vår datter kom det etter ca 2 uker og vokste en stund, før det nå ikke har forandret seg på et år ca. Vi fikk også beskjed om at det skulle bli betydelig svakere i løpet av det første året. Det har det ikke blitt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...