skorpionfruen Skrevet 13. september 2006 #1 Skrevet 13. september 2006 Siden jeg bare klarer å tenke hva som er best for mitt barn så lurer jeg på hva dere tenker om barns beste i ett brudd. Hva slags fordeling mener dere er best for barnet. Delt eller ha ett fast sted med langhelgebesøk til den andre forelderen?
Anonym bruker Skrevet 13. september 2006 #2 Skrevet 13. september 2006 Det kommer an på så mange ting, for det første, hvilket samarbeid foreldrene har. Greier derer å snakke sammen, så kan delt omsorg være et gode for ungen. Utover det må dere finne ut av hvordan dere tro deres unge vil ha det best utfra situasjon, personlighet og alder. Jeg tror at man fint kan ha delt omsorg som et utgangspunkt:)
mamman&andrea Skrevet 13. september 2006 #3 Skrevet 13. september 2006 Her er jenta vår hos pappan anna hver uke fra onsdag til søndag. Dette fungerer bra for oss siden han bor et stykke unna. Har ikke sett at hu har hatt problem med det. Like glad for å se oss begge. Så du må nesten se på forholdet mellom barnet og pappan, hvis barnet er trygg på han og vane med han, så burde det ikke være noe problem med lengre opphold enn det vanlige samværet.
mamman&andrea Skrevet 13. september 2006 #4 Skrevet 13. september 2006 Vil legge til at hun har blitt vane med å være sammen med han helt fra begynnelsen, så det har aldri vært noen overgang for henne.
Gjest Skrevet 13. september 2006 #5 Skrevet 13. september 2006 det er helt sikkert forskjell fra barn til barn hva som er best vi har 50/50 og det fungerer bra for oss
camilla^ Skrevet 13. september 2006 #6 Skrevet 13. september 2006 Slikt må sees i forhold til hvert enkelt barn. Selv har jeg ungene min hele tiden grunnet forskjellige ting. De er av og til hos pappan, men ingen bestemt dag eller tid. Min mann har to barn, de har 50/50 deling. Dette fungerer helt ypperlig for barna. Men hadde mine barn hatt det slik hadde det ikke fungert, av grunnene jeg ikke har tenkt til å si her. Ingen egosist som vil ha barna hos meg hele tiden, men det er det beste for dem derfor har jeg dem. Og som noen andre sa her, så har det litt med hvilket forhold foreldrene har til hverandre. Her har vi alle fire foreldre ett greit forhold til hverandre. Om exer og stebarn er hos oss eller omvendt går helt greit. En helt naturlig del av vårt liv. Men det hadde nok blitt en helt annen sak om jeg ikke hadde tålt trynet på min ex og omvendt. Det går jo ann å se dette litt ann. Ha en prøveperiode på dette, se hvordan dette går. En merker fort ut hva som er best for barnet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå