Gjest Skrevet 13. september 2006 #1 Skrevet 13. september 2006 Jeg er så langt nede for tiden. Jeg sliter med å legge hjerteknuseren min! jeg holdt på siden kl 15.00 til 16.30 i dag, jeg ga han et måltid nå, og nå har han sovnet. Jeg føler meg så slem når jeg prøver å være litt bestemt med han. Han var stup trøtt, men ga seg ikke. Han var sånn i går også. Hva skjer? Jeg brukte alle slags hjelpemidler, fra å gi han mat, vann, raping, kose litt med han, gi han smokk. Til slutt hadde han holdt på så lenge at jeg måtte gi han mat igjen. Nå sover han. Gud så ulykkelig jeg er akkurat nå.
Anonym bruker Skrevet 13. september 2006 #2 Skrevet 13. september 2006 huff, så leit! hvor gammel er han da?? de vet ikke sitt eget beste de små stakkarene... hjelper det med vognen? legge deg sammen med han? håper det ordner seg snart! *masse lykke-til-klemmer*
Gjest Skrevet 13. september 2006 #3 Skrevet 13. september 2006 Har ingen gode råd, men vil sende deg masse trøsteklemmer...
Gjest Skrevet 13. september 2006 #4 Skrevet 13. september 2006 åå tusen takk for trøsteklemmene. Jeg er så lei meg akkurat nå. Lille hjerteknuseren min som jeg er så glad i er 5 1/2 mnd. Stakkars gutt. Mitt største ønske er at jeg kunne pratet med han, men det kan jeg ikke. Nå har jeg så lyst til å kose han og unnskylde at jeg prøver å være litt bestemt. jeg har ikke lyst til være sånn, men jeg må. Ellers vil han slite meg helt ut.
Halloween-mamma Skrevet 13. september 2006 #5 Skrevet 13. september 2006 Sånn har jeg hatt det mange ganger, for gutten min sover egentlig ikke til særlig faste tider. Før sov han ca. fast antall lurer pr. dag, men nå gjør han ikke det engang..(10 mnd) Sover alt fra 1 til 3 lurer pr. dag nå. Men jeg syntes i hvert fall ikke det var noe kjekt å streve og streve for å få ham til å sovne, så til slutt laget jeg en rutine på at om jeg legger ham og det går for lang tid uten at han vil sove så står vi opp igjen og prøver igjen senere. Har lest at man bør holde på maks. 15-20 minutter - for det tærer på både foreldre og barn å skulle prøve å legge i en evighet! I tillegg så har jeg lært meg at jeg absolutt ikke skal planlegge eller forvente at han skal sove til en bestemt tid. Hvis jeg planlegger at han skal sove og han ikke gjør det, så føles det MYE mer frustrerende enn hvis jeg prøver å slappe mer av ang. sovingen og heller ta det som det kommer. Hvor gammel er forresten bebisen? Kan det være at han holder på å endre søvnvanene sine? Jeg husker ikke hvor gammel min gutt var, men på et tidspunkt så ble det plutselig slik at jeg ikke kunne legge ham før han viste kjempetydelig at var veldig trøtt. Kanskje din er i en sånn periode nå?
Anonym bruker Skrevet 13. september 2006 #6 Skrevet 13. september 2006 Han holder vel på å skal spise seg mett for natta, alstå spise mye mat for så å få en lengre soveperiode på natta. Kommer jo an på alder på bebisen din da, min begynte med dette da han var 7 uker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå