Gå til innhold

Nan og Collets

Anbefalte innlegg

Skrevet

Merker dere noe forskjell på barna etter hvilken mme dere gir barna? Tenker på søvn og avføring osv. Butikken var tom for Collets, og må derfor bytte til Nan..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikke merket særlige forskjeller, har vært innom de fleste merkene bare for å prøve. Jeg har endt opp med NAN. Skal prøve å liste opp hvorfor:

1. NAN kan lages i mindre porsjoner, en skje = 30 ml vann, de fleste andre går i 50 ml vann pr skje (Collett, Småfolk)

2. Småfolk esken inneholder ikke måleskje, så jeg hadde flaks at jeg hadde en skje fra tupperware med riktig mål i huset

Hmm... kommer ikke på noe mer.

Skrevet

Vi prøvde Nan,men det gikk dårlig her. Ikke god for magen hennes.Collett er jeg kjempe fornøyd med!!

Skrevet

Tulla vår gulpet mye når hun fikk Collet, det gjorde hun ikke av Nan. Merket ikke andre forskjeller enn det.

Skrevet

Lille får collett fordi den inneholder omega-3, og nan når vi er ute for det er så kjekt med porsjonspakninen.

Skrevet

Brujte Nan HA1 og etterpå Collett. Merket stor forskjell på avføring (stinket voldsomt med Nan HA1), og gulpet også mindre med Collett. Prøvde ikke vanlig Nan. Merket ingen forskjell på søvn

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...