Gå til innhold

Oslotreff

ettbarnsmammaen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var det egerntlig noen som var på Oslotreff mandag i denne uken? Folk virket så entusiastiske, men den ene etter den andre falt fra pga. sykdom m.m. Her var det forkjølelse.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Babyonboard hadde et helt eget treff - alene!

Skrevet

Huff, da - det var ille..... :-/

Håper hun ikke har veldig lang vei!

Skrevet

Ja, jeg var der, men kom litt senere. Alexander og jeg var først på jobbintervju, deretter møte med megler, så hos fotograf for å ta bilder av Alexander. Fotograferingen var en utfordring i seg selv. Vi hadde sett for oss noen fine hodeløft bilder, men han lå ikke i ro et sekund. Holdt på med armhevinger og ville ellers utforske overalt. Da vi endelig var ferdige, dro vi over til Egon for å se om noen fra gjengen fortsatt var der. Vi møtte Sol og hennes skjønne datter. Vi bestemte oss for å gå til Mecca for å se hvordan kafeen er. Der koste de to smårollingene våre seg i lekekroken. Mecca ser ut til å være et veldig fint sted å ta med små barn.

Skrevet

Hei! Trodde Alexander var syk, jeg!? Frisk igjen?

Skrevet

Ja, han er på farten igjen. Han hadde noe feber fra søndag ettermiddag, men mandag morgen var han i fin form igjen. Hadde også noen dager med mindre matlyst. Han som har elsket grøt ville plutselig ikke ha grøt i det hele tatt et par dager. Nå er alt som før igjen og han kommer med mmmmm lydene når grøtskjeen kommer inn i munnen. Middagsmat derimot, er fremdeles ikke noe stas.

Skrevet

Her ser det ut til at lapskausen er pop igjen. Nussa har spist omtrent hele porsjonen to dager på rad nå. I går fikk hun i seg nesten en hel skorpefri kneipbrødskive med leverpostei. Fikk ta biter av skiven selv! I dag var det banan!?! som var inn. Jeg puttet biter med litt størrelse inn i munnen hennes og hun tygget i vei. Kanskje hun rett og slett ikke er glad i finmoset mat? Kanskje hun heller vil ha biter å tygge på? Virker nesten sånn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...