ettbarnsmammaen Skrevet 13. september 2006 #1 Skrevet 13. september 2006 Var det egerntlig noen som var på Oslotreff mandag i denne uken? Folk virket så entusiastiske, men den ene etter den andre falt fra pga. sykdom m.m. Her var det forkjølelse.
Attpåklatten :-)™ Skrevet 13. september 2006 #2 Skrevet 13. september 2006 Babyonboard hadde et helt eget treff - alene!
ettbarnsmammaen Skrevet 13. september 2006 Forfatter #3 Skrevet 13. september 2006 Huff, da - det var ille..... :-/ Håper hun ikke har veldig lang vei!
Amiga Skrevet 13. september 2006 #4 Skrevet 13. september 2006 Ja, jeg var der, men kom litt senere. Alexander og jeg var først på jobbintervju, deretter møte med megler, så hos fotograf for å ta bilder av Alexander. Fotograferingen var en utfordring i seg selv. Vi hadde sett for oss noen fine hodeløft bilder, men han lå ikke i ro et sekund. Holdt på med armhevinger og ville ellers utforske overalt. Da vi endelig var ferdige, dro vi over til Egon for å se om noen fra gjengen fortsatt var der. Vi møtte Sol og hennes skjønne datter. Vi bestemte oss for å gå til Mecca for å se hvordan kafeen er. Der koste de to smårollingene våre seg i lekekroken. Mecca ser ut til å være et veldig fint sted å ta med små barn.
ettbarnsmammaen Skrevet 13. september 2006 Forfatter #5 Skrevet 13. september 2006 Hei! Trodde Alexander var syk, jeg!? Frisk igjen?
Amiga Skrevet 13. september 2006 #6 Skrevet 13. september 2006 Ja, han er på farten igjen. Han hadde noe feber fra søndag ettermiddag, men mandag morgen var han i fin form igjen. Hadde også noen dager med mindre matlyst. Han som har elsket grøt ville plutselig ikke ha grøt i det hele tatt et par dager. Nå er alt som før igjen og han kommer med mmmmm lydene når grøtskjeen kommer inn i munnen. Middagsmat derimot, er fremdeles ikke noe stas.
ettbarnsmammaen Skrevet 13. september 2006 Forfatter #7 Skrevet 13. september 2006 Her ser det ut til at lapskausen er pop igjen. Nussa har spist omtrent hele porsjonen to dager på rad nå. I går fikk hun i seg nesten en hel skorpefri kneipbrødskive med leverpostei. Fikk ta biter av skiven selv! I dag var det banan!?! som var inn. Jeg puttet biter med litt størrelse inn i munnen hennes og hun tygget i vei. Kanskje hun rett og slett ikke er glad i finmoset mat? Kanskje hun heller vil ha biter å tygge på? Virker nesten sånn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå