Gå til innhold

Brudesuite

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal noen ha det og evt hvor mye må dere betale ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei

Vi har bestilt brudesuite og må betale 2.800, da får vi champagne, frukt, frokost på rommet osv. Håper å få sjekke tidlig inn på bryllupsdagen, slik at jeg kan kose med der og pynte meg. Har nemlig en niese som er frisør og som skal pynte/sminke meg.

Så får vi visst være så lenge vi vil dagen derpå. Må jo få litt igjen for pengen :-)

Skrevet

Vi tenker å bestille oss et litt pent/ spesielt hotellrom, men ikke brudesuiten til selve bryllupsnatta. Dette fordi vi ikke tror vi kommer til å få noe utbytte av det den natta. Har heller tenkt å bestille brudesuite til en helg eller to etter bryllupet, og VIRKELIG nyyyyyte det! :o)

Skrevet

Ja, vi skal ha brudesuite, på ett hotell hvor jeg alltid har hatt lyst til å bo, men som er unaturlig å bo på siden det er i hjem byen min! :-) Vi betaler 4000,-. For det får vi blomster på rommet, champagne, frokost etc. Føler det er verdt det, men vi gifter oss jo hemmelig. Så selve bryllupet inkluderer 4 personer - så utgiftene våre til mat etc blir ikke så høye. Vi har booket middag på en restaurant som jeg alltid har hatt lyst til å spise på. Blir drømmedagen dette for meg! :-) Unner oss alt vi vil!

Skrevet

Kan jeg spørre hvorfor dere gifter dere hemmelig?

Skrevet

Ja, klart du kan! :-) Det er sånn vi ønsker det - det hadde blitt altfor komplisert for oss å arrangere et bryllup. Masse konflikter i familiene - på begge sider etc etc. Pluss at vi har ikke lyst til å ha noe stort bryllup, eller masse presanger - vi er godt etablert og har råd til å kjøpe det vi evt trenger selv. Men vi vil ha en storslått dag - så vi unner oss alt vi har lyst på! :-) Sparer ikke på noe. Tar de ringene vi har lyst på (les jeg :-)) etc etc. Pluss at vi er ikke så unge lengre heller og har barn - så da føles dette mer riktig for oss egentlig. Også er det litt artig å overraske folk i etterkant med å si at vi har giftet oss - det blir vår "juleoverraskelse" i år. :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...