chilli jenn Skrevet 13. september 2006 #1 Skrevet 13. september 2006 Har akkurat vært inne på ekstra lege kontroll sia jenta mi 19 mnd har flata ut på vekt kurven. Er 81 cm lang og veier 9860. Jeg ser ikke noe galt. Pigg og aktiv hele dagen,spiser godt. Er jo bra at dem følger med og prøver og finne en årsak. Men eg trodde ikke det var så alvorlig som dem fremstiller det som. Er det ikke vanlig at noen er små og andre store. Skal hvertfal på ny vekt kontroll om tre uker. Så nå er det å stappe i ho flesk og fløte....He he. Flere som har barn under kurven,hva sier helsestasjonen til dere?
beri Skrevet 13. september 2006 #2 Skrevet 13. september 2006 Rart..min gutt er 80 cm og veier 10,5...er jo ikke så stor forskjell fra din... Han er 15 mnd da, men jentene er jo ofte litt lettere
Guttemamma x 3 Skrevet 13. september 2006 #3 Skrevet 13. september 2006 18 mnd, 82,5 cm og 9450. Klarte omsider å komme inn på normalområdet på vektskjemaet denne gangen. Tidligere har han ligget under den nederste streken. Fikk mye pes i begynnelsen, men fra han var 7-8 mnd sluttet de å mase. De bare konkluderte med at han er av den slanke typen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå