ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 13. september 2006 #1 Skrevet 13. september 2006 Hvordan fjerne dette? Tør ikke bruke q-tips pga faren for å dyttedet lenger inn. Pleier å bruke klut med vann/evnt kompresser som jeg surrer sammen. Men det går ikke ut... Tips/råd?
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 13. september 2006 Forfatter #2 Skrevet 13. september 2006 et aldri så lite dytt
Gjest mphs Skrevet 13. september 2006 #3 Skrevet 13. september 2006 Jeg bruker q-tip og holder fast nesten ytterst på pinnen og tørker forsiktig runt øreåpningen, da blir ikke noe dyttet inn.
Lavendel*06*10* Skrevet 13. september 2006 #4 Skrevet 13. september 2006 Man skal ikke bruke qtips i øret, verken på liten eller stor (jeg bruker det på meg selv men.. hehe) Ørevoksen skal egentlig komme ut av seg selv , derfor virker det sikkert som om hun har mye.. Jeg tar bare en klut og tørker det bort jeg..
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 13. september 2006 Forfatter #5 Skrevet 13. september 2006 hmm.... får vel leve med ørevoksen, da
Anonym bruker Skrevet 13. september 2006 #6 Skrevet 13. september 2006 Jeg bruker q-tips på lillegutt, han også har mye ørevoks. Tar bare forsiktig rundt åpningen, og han ligger alltid musestille. Vet at man ikke skal gjøre det, men når han ligger stille, så ser jeg ikke problemet med det.
Gjest Skrevet 13. september 2006 #7 Skrevet 13. september 2006 Man får q-tips på apoteket som er beregnet på babyer... Er som vanlig q-tips bare at det er som en kule på enden med en liten litt tynnere tapp som stikker ut.. Dårlig forklart dette her, men hør på apoteket!!! Tror det koster 18 kr for en boks!! Jeg bruker de og er kjempefornøyd!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå