Gå til innhold

Lirke og lure i søvn...sukk!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gutten min har begynt å legge seg tidlig, ca 18:30-19:00, og sover til ca 8, avbrutt av 2 amminger. Det er jo fint, synes jeg. Men - om dagen må han virkelig nødes i søvn. Han er kjempetrøtt, det synes og han er sur og grinete. Jeg må holde og bysse og smokke og ligge ved siden av ham og holde hendene hans og nynne lavt. Etter lange tider dupper han av, men finner ut at han har sovnet - skrekk og gru! Så kvepper han til igjen og tvinger øynene opp. Prøver å gå tur med han og det funker etter lang tid, men stopper vogna, våkner han. Argh! Noen tips eller erfaringer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette kjenner jeg til, min på 3,5 mnd er veldig lik. Her fungerer det ofte å sette vannkranen på full styrke, da sovner han, og er jeg heldig kan jeg legge han ned. Håper du får mange svar! Venter på The no cry sleep solution boka. Håper å få noen tips der.

Skrevet

Takk for tips. Har hatt hell med støvsuger et par ganger, men han våkner med en gang han blir lagt ned eller lyden slutter.

Skrevet

Det som funker her i gården er å enten bysse i søvn på fanget eller i vogna.. Når jeg ser at hun sover, forsetter jeg å bysse/trille. Det tar nemlig en stund fra de har lukket øynene til de sover skikkelig. Jeg fortsetter å bysse i 15-20 min. Da sover hun vanligvis godt nok til at jeg eventuelt kan legge henne i senga (når vi er inne). Og det er verdt byssinga når hun sover 1-2 timer i stedet for å åpne øynene med engang hun blir lagt ned...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...