Anonym bruker Skrevet 13. september 2006 #1 Skrevet 13. september 2006 Gutten min slever litt mens han snakker. Han er 5 år. Kan noen hjelpe, jeg er redd han vil bli ertet ved skolestart...Han blir dessuten sår og får eksem rundt munnen når det blir kaldt...
bettan 270106 Skrevet 14. september 2006 #2 Skrevet 14. september 2006 vi hadde noe av det samme problemet. Datteren vår sluttet med smokk da hun var 3.5 år, og etter det siklet hun fælt. Nesten så vi burde hatt smekke på Vi gjorde hun oppmerksom på at hun måtte huske å svelge, maste masse om dette, og tilslutt tror jeg hun var lei maset og sluttet. Vet egentlig ikke hva annet dere kan gjøre. Noen har mer spyttproduksjon enn andre... Lykke til
Anonym bruker Skrevet 16. september 2006 #3 Skrevet 16. september 2006 Gutten vår på snart 5 hadde også dette veldig lenge, men det har nesten gått over av seg selv. Syns det blir noe værre når han er forkjølet, eller dypt konsentrert...
Qasisis Skrevet 16. september 2006 #4 Skrevet 16. september 2006 Gutten min på 5 har det samme problemet. Vet heller ikke hva som kan hjelpe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå