Butterfly-prinsesse+prins Skrevet 13. september 2006 #1 Skrevet 13. september 2006 Han har 39 i feber og vil bare sove... Våkner inni mellom for å spise litt for så å sovne igjen. Var hos legen, men alt så fint ut. Det er nok et virus...håper det forsvinner snart-ikke kjekt med syke babyer...
Babykilo Skrevet 13. september 2006 #2 Skrevet 13. september 2006 Uff, det høres ekkelt ut. Jeg gruer meg til gutten min er syk for første gang. God bedring, da. Du skal se det gir seg fort.
Gjest Skrevet 13. september 2006 #3 Skrevet 13. september 2006 Uff da... Stakkars prinsen din!!! Min gutt er omtrent like gammel og gruer meg til han blir syk.... uff... God bedring!!!!
Butterfly-prinsesse+prins Skrevet 13. september 2006 Forfatter #4 Skrevet 13. september 2006 Ja, det er jo aldri gøy med syke barn... Blir nok lite søvn i natt-må nok sjekke at han har det bra inni mellom!!
animal Skrevet 13. september 2006 #5 Skrevet 13. september 2006 Syns nesten det var rart at legen sendte deg hjem igjen jeg.. Jenta mi var også syk når hun var2-2 1/2 mnd, hadde da ganske høy feber, slapp og trøtt, og sa ikke fra når hun ville ha mat, sugde heller ikke like effektivt. Da vi gikk til legen med henne, og hun ikke kunne finne ut hvorfor hun var syk, ble vi sendt til sykehuset. Der ble det stadfestet urinveisinfeksjon og hun startet med antibiotika intravenøst. Ikke noe artig, men godt at de tok det så alvorlig. Derfor vil jeg råde deg til evt ta ham med på legevakten eller en annen lege hvis det ikke bedrer seg snart. Ikke for å skremme, men bedre å være 100% sikker når de er så små.
Butterfly-prinsesse+prins Skrevet 13. september 2006 Forfatter #6 Skrevet 13. september 2006 Legen sa at vi måtte sjekke om det kunne være urinveisinfeksjon, men at vi skulle se det an noen dager først. Er det vanlig hos små babyer?
animal Skrevet 13. september 2006 #7 Skrevet 13. september 2006 Det skjer hvertfall med noen. De er jo litt utsatt siden de går med bleie og avføringen kan kommer i kontakt med urinrøret. Lett for å få bakterier opp i blæren da. Hvor lenge har han vært syk, og er han blitt noe bedre?
Butterfly-prinsesse+prins Skrevet 14. september 2006 Forfatter #8 Skrevet 14. september 2006 Han ble syk i går morges, men virker allerede bedre Her i området går det noe feber greier, bare feber en dag eller to. Storesøster har og hatt det, med litt magevondt og vondt i hodet. Så regner med det er det han og har...fiser masse-så kan tyde på litt vond mage. Men det ser heldigvis ut som om det er over allerede-ingenting er bedre enn det!!! Sov nesten hele dagen i går, men var desto mer våken i natt...men men, han lå nå der i vugga og skravla!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå