Mari+Lukas06+Vilde08*fødeklar Skrevet 13. september 2006 #1 Skrevet 13. september 2006 tømme dåkker begge puppene når dere ammer??? sikkert dumt spørsmål men må bare spørre : )
Anonym bruker Skrevet 13. september 2006 #2 Skrevet 13. september 2006 Jeg gjør ikke det, for min lille er fornøyd med det han får fra en pupp. Men vet om andre, der babyen får fra begge puppene!
Gjest Skrevet 13. september 2006 #3 Skrevet 13. september 2006 Ingen spørsmål er dumme Jr har som oftest vært fornlyd med bare den ene puppen. Merker når den blir tom og han vil ha mer ved at han sliter og river i puppen og blir utålmodig, da skifter jeg pupp.
Babykilo Skrevet 13. september 2006 #4 Skrevet 13. september 2006 Jeg har alltid gitt fra begge pupper, og det angrer jeg litt på. Hadde vært deilig å bare gi en av gangen, men nå er liksom produksjonen innstilt på det. Rgener med det er hva man legger opp til i starten.
Anonym bruker Skrevet 13. september 2006 #5 Skrevet 13. september 2006 har gitt fra begge siden hun ble født!! helt supert!
Anonym bruker Skrevet 13. september 2006 #6 Skrevet 13. september 2006 som regel tar hun bare den ene, men om hun da ikke er fornøyd får hun den andre også, men det er sjelden...
Anonym bruker Skrevet 13. september 2006 #7 Skrevet 13. september 2006 Jeg ga fra begge hele tiden untatt på morgenen , da fikk hun den ene mens jeg pumpet den andre etterpå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå