Anonym bruker Skrevet 13. september 2006 #1 Skrevet 13. september 2006 Hvor mye sover dere om natta slik ca? Jeg synes alle er så tidlig oppe jeg......hm. Vi ligger nemlig til 11 vi. Men føler at jeg kan gjøre det i og med at det er to matinger på natt og femten ganger putte inn smokk/roe babyen. Har ingen andre enn meg og babyen å ta hensyn til.... Blir vel da ca. 8 timers søvn til sammen tenker jeg...
Anonym bruker Skrevet 13. september 2006 #2 Skrevet 13. september 2006 Godt at noen andre også sover litt lenge... Vi sover som regel til 10. Kommer meg som regel ikke i seng selv før 11-12, da sover babyen som regel til 5 før mating, så er det mating igjen 7 eller 8, og så kan han sove til 10. Noen dager står jeg opp før men det er deilig å kunne ligge litt lenger. Får litt mer overskudd resten av dagen. Nyter dette nå mens det bare er en, kan jo hende man får en baby til en gang og da blir det nok ikke slik luksus..
Gjest Skrevet 13. september 2006 #3 Skrevet 13. september 2006 først sover jeg en tre-fire timer før mating, så to-tre timer etter det!!!
Mandalas Skrevet 13. september 2006 #4 Skrevet 13. september 2006 Da jeg var alene med førstemann sov vi også ganske lenge på morgenen. Men så sovnet ikke babyen før rundt kl 22-23 på kvelden heller da. Nå som det er en storebror og en lillesøster, legger begge seg rundt 18.30 til 19 og sover til kl 6-7.30 på morgenen.Det er grunn helt greit syns jeg. Da får vi noe ut av dagen
Mirakel nr 3 :) Skrevet 13. september 2006 #5 Skrevet 13. september 2006 har sovet til rundt kl 10 med begge mine. dem har lagt seg i normal tid på kvelden, mellom sju og åtte. Eldste jenta slutta derfor å sove på dagen når ho var 1,5 år. tok den søvnen på mårran
Mandalas Skrevet 13. september 2006 #6 Skrevet 13. september 2006 Glemte å skrive at jeg legger meg mellom kl 22-24, nå som jeg er i permisjon. Så det blir 6-8 timer søvn. Men ofte bytter jeg og samboeren på å stå opp tidlig og sent. Når han jobber så det passer seg slik. Sent er derimot sjelden lenger enn til kl 8-9.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå