Anonym bruker Skrevet 13. september 2006 #1 Skrevet 13. september 2006 Er inne på nestle sine sider. Skal begynne med grøt til lillegutt som er 5 måneder. Ønsker en grøt man bare blander med vann. Kan man gi hvete/havregrøt, eller er det ikke bra pga gluten. Maisgrøten og risgrøten skal blandes med morsmelk/morsmelkerstatning...Er bare havregrøten til nestle som kan blandes med vann....
Anonym bruker Skrevet 13. september 2006 #2 Skrevet 13. september 2006 bare havregrøten som skal blandes med vann fra 4 mnd ja! De i fra 6 mnd skal bare blandes med vann,ihvertfall de jeg har sett.
m@mm@ @pril Skrevet 13. september 2006 #3 Skrevet 13. september 2006 Vi bruker risgrøt med banan og fersken fra Hipp. Den skal blandes med vann. Den faller veldig godt i smak her. Han er 5 mnd.
Anonym bruker Skrevet 13. september 2006 #4 Skrevet 13. september 2006 blr ikke barnet hard i magen av risgrøt?
m@mm@ @pril Skrevet 13. september 2006 #5 Skrevet 13. september 2006 Jeg har ikke merket noe til det på gutten min....
trude lutt Skrevet 13. september 2006 #6 Skrevet 13. september 2006 Småfolks "min første grøt", er mais/havre. Den skal blandes med vann. Er fra 4 mnd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå