Anonym bruker Skrevet 13. september 2006 #1 Skrevet 13. september 2006 Svetter verre en en gris bare ved å gå opp trappene fra kjelleren eller skifte bleie på snuppa. På helsestasjonen sa de det var normalt å svette mer enn normalt etter et keisersnitt, men snuppa er jo fire måneder neste uke!!!! Kan umulig være normalt, dette??? Noen som vet????
Fuji Skrevet 13. september 2006 #2 Skrevet 13. september 2006 Jeg svettet i ca 8 uker. Da begynte kroppen min å føles normal igjen.. Du er nok helt normal.
Mari+Lukas06+Vilde08*fødeklar Skrevet 13. september 2006 #3 Skrevet 13. september 2006 Svetter veldig jeg også, fødte normalt! Men er jo ikke lenge siden :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå