Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gutten min får 2-3 flasker med mme om dagen i tillegg til mm. Han fiser masse, ser ikke ut til at han plages av det, men kan det være typen mme vi bruker? vi bruker nan1. Eller kanskje det ikke er mme som gjør til at han fiser så masse heller...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

GUtten min fiser mye han og..dette begynnte sælig etter at jeg begynnte med mme (nan1 og nå nan2)...tror det er det det kommer av, har han problem med avføringen?? Noen fiser mye når de sliter med å gå på do? Gutten min feis ekstra mye når jeg blandet malt i melken, det skulle liksom vær godt for magen, men det eneste som skjedde her var at han feis råttent og hadde problem med treg mage..

 

Det er jo bra de får lufta ut da...

Skrevet

Motsatt her da =)

 

Lillepia feis masse da vi ikke brukte malt. Vi glemte å ta med på ferie, men måtte pent kjøpe et nytt glass ja!!

Vi bruker collett, men det har vel ikke noe med saken å gjøre...

Skrevet

Guten vår feis noko heilt enormt så lenge eg fullamma han... Så det treng ikkje vere mme'en som gjer det :o) Og så lukta det heilt forferdelig. Han kunne glatt ta opp konkurransen med onkelen!

 

Så lenge han ikkje blir plaga av lufta, ville eg ikkje gjort noko med det. Hos oss roa det seg ned ein heil del då vi begynte med fast føde.

Skrevet

Du kan evt prøve å bytte til collet el et annet merke

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...