Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fødte for en uke siden, og har akkurat begynt å komme igang som nybakt mamma hjemme. Men jeg svetter sånn! Spesielt om nettene, jeg kan våkne av at det er klissvått i senga :-( Er det noe som følger med det å være barselkvinne, eller? Dette er min førstefødte, så jeg har egentlig ikke så mye greie på hvordan kroppen blir når man er i barsel.... Vær så snill å si at denne svettinga får over?! Det er sval temperatur på soverommet, så "problemet" er vel i kroppen min..

Og så ønsker jeg tips om raping, tulla vår har litt problemer med å få til å rape etter amming :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja det er helt vanlig...Hormonene som skal stabilisere seg, kroppen har vært igjennom en tøff økt....

Jeg fikk sønnen min for 4 uker siden og har fortsatt noen netter hvor jeg våkner våt av svette...Men det har avtatt!!!Så det går over etterhvert, men veldig ubehagelig mens det pågår....

Når du holder tulla di over skuderen for å rape skal du ikke gni ryggen opp og ned, men kun oppover...Gnir du opp og ned, så drar du luften fram og tilbake....Kun oppover derimot, gjør at du lettere får luften opp:o) Prøv dette:o)

Skrevet

Takk! Ikke lett å være nybakt mamma for første gang. Lurer på alt mulig! ;-)

Skrevet

Har det på samme måte :-( Men, men :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...