temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 13. september 2006 #1 Skrevet 13. september 2006 Hvor ble du av? Tenker du bare har gått i dekning til vi andre dukker opp på lista, jeg...
Attpåklatten :-)™ Skrevet 13. september 2006 #2 Skrevet 13. september 2006 Helt riktig tonetroll;-) Jeg har dratt ned rullgardina og kommer til å sitte bak den til navnet mitt dumper på lista;-) HA HA HA.....trodde du ja! Nei, skal vi først gjøre det, så får vi gjøre det skikkelig! Jeg skal til topps jeg!!! HA HA HA HA HA HA
Attpåklatten :-)™ Skrevet 13. september 2006 #3 Skrevet 13. september 2006 Jeg har faktisk vært og montert opp 8 persienner, så nå er jeg nesten støl i høyrearmen! Fant liksom batteridrillen når jeg skulle skru i siste skrue daaaahhhh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Funny liksom - NOT!!!!!!!!!!!!!!! Og så har vi vaska gølvet og vi har børi ved.....eller ikke ved da, men vasket gulv til den store gulledaljen, og da selvfølgelig ikke mine egne, men søsters;-) Så nå skal jeg ha en deilig og laang dusj, så stuper jeg oppi sengen min, under dyna, i en deilig slapp bukse og en av de raffinerte, utvaskede ammebh`ene mine, og skal drikke Cola på boks (he he....Reveenka, den kom fram til slutt!) og spise Twist - FOR NÅ HAR BANANSJOKOLADEN KOMMET TILBAKE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Kos dere ikveld jenter o g husk at storebror ser dere;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå