Gå til innhold

Et lite spørsmål ang amming og luft.......Hjelp:o)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet om babyen får i seg veldig mye luft når man bruker brystskjold ved amming???

Takknemmlig for alle svar:o) Noen med erfaringer ang. dette??

Klem fra

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg syns ikke at mitt barn fikk i seg mer luft med brystskjold

Skrevet

Jeg har også en mistanke om at han får i seg litt mer luft siden jeg bruker brystskjold ved amminga, ja... Litt vondt å vite her fordi jeg som regel bruker skjold siden han får så dårlig tak uten, så jeg har ikke testa uten i det siste men han raper (..og gulper..) en del, ja...

Skrevet

Dulledutta

Det er akkurat sånn jeg føler det og sjø....Men ammer jeg han uten skjold blir han så urolig, så skjoldet funker veldig bra :o)

Her kommer det andre veien skjønner du, promping til den store gullmedaljen....Og man ser at han har tydelig ubehag av luften....

Har prøvd å gå igjennom alt jeg spiser for å finne ut om det kan være noe av det og.....Og har vel funnet ut noen ting som jeg burde kutte....

Ikke lett det her nei...*sukk*

Hvor gammel er nurket ditt da?:o)

Ny her inne jeg, første innlegget jeg skriver idag...hehe

Skrevet

Ok, takk for svar :o)

Er litt usikker jeg sjø...hmmm

Skrevet

Nurket mitt er blitt 7 uker og han er storfornøyd og snill, så han har ingen plager med luft i magen. Jeg reagerer bare på at han har så kraftige raper, og at han som regel gulper etter hvert måltid... Han har imidlertid næringsvett,ser du, han er blitt 6 kg allerede...

Skrevet

Så koselig da:o) Ikke gamle karen det heller da nei....Min var en måned i går han, og er jo stort sett fornøyd og snill...Men jeg ser det har plaget han de siste dagene...Det som er så rart er at det er kun om kvelden....Om natten sover han, våkner som regel 6-7...så det er deilig ja :o)*bank i bordet*

6 kilo ja, vokser og gror da ja:o)Bra han spiser og koser seg :o)

Markus var 4,5 kg da han ble født han, lå 16 dager over i magen.....Skal til kontroll i starten av oktober...Veldig spent ja :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...