Anonym bruker Skrevet 13. september 2006 #1 Skrevet 13. september 2006 Jeg trenger tips og råd og erfaringer fra andre! Jeg er som alle andre her inne kåt gjennom hele graviditeten, og onanerer ofte. Nå er jeg ganske kåt til vanlig også, men blir bare mer følsom under graviditeten derfor er det ekstra deilig å onanere.. Problemet mitt er bare det at kjæresten min har så liten sexlyst! Vi har nesten aldri sex nå for tiden, tre uker til termin, men ikke mye til vanlig heller. I snitt mindre enn en gang i uken og det er veldig lite for meg. Jeg har på en måte nesten skrudd av sexlivet for jeg synes det er så kjipt å prøve meg på ham og bli avvist, mens hver gang han prøver seg på meg, får han selvfølgelig sex!! Han får aldri nei.. jeg får ofte nei. Hva gjør man? Har noen vært hos sexolog og kan dele erfaringer med det? Eller har dere noen tips på hva jeg kan gjøre?? Eller har noen prøvd noen andre former for par-terapi som kan hjelpe? Vi har ikke vært sammen lenge nok til å ha såå lite sex!! HVORDAN skal jeg få mannen min kåt?? sånn av seg selv??!??! I hverdagen.. Jeg er litt redd for at hvis det ikke tar seg opp så kommer jeg til å savne lidenskapen så mye at jeg går fra ham til slutt. Jeg kjeder meg jo! Håper noen kan hjelpe meg!!
Anonym bruker Skrevet 14. september 2006 #2 Skrevet 14. september 2006 Hei Jeg vet ikke din alder. Jeg er nok en av de eldre her. Men jeg kunne tenke meg å foreslå at vi utveksler erfaringer. Kanskjer det kunne virke litt trøstende eller "støttende". Det du skriver her kunne jeg skrevet selv, eller jeg har vel skrevet om det her flere ganger, på ulike steder i BIM og DinBaby. Det har blitt så ille for meg at jeg har begynt å drømme om natten. I natt drøme jeg at jeg hadde sex med min tidligere ektefelle, og at jeg ville gå tilbke til han fordi min nåværende ikke vil/klarer å ha sex. Blir for tiden kun 2 ganger i mnd. Dette er uholdbart for meg, har erfart dette gjennom 3 år nå, men så lite som nå har det ikke vært før. Må nevne at jeg fødte i sommer, og vi hadde ikke sex fra og med svangerskapsuke 30. Jeg måtte mase meg til det da babyen var 4 uker. Han ble med på det, men trenden er nå sjeldnere og sjeldnere, og jeg bekymrer meg så mye at dette har blitt en tvangstanke hos meg. Tenker nå hele tiden: "Tenk om han ikke vil i helgen". Da blir jeg så forferdelig lei meg. Orker ikke mer avvisning. Tenker at nå skal jeg starte å avvise han, men det er jo ikke så ofte han tar initiativ, så det blir lite effektivt i grunnen. Skal se hvordan det går til helgen, om mensen gir seg. Har allerede fått den tilbake i rikelige strømmer. Bruker ikke nicket mitt her, men kan operere med navnet: "gamla06"
Anonym bruker Skrevet 20. september 2006 #3 Skrevet 20. september 2006 takk for svaret..jeg er 31.. har aldri vært i et forhold før hvor jeg føler meg sååå lite sett, såå lite sexy, såå lite interessant. det er jo ikke bra. han er veldig glad i meg og snill og kosete, men hodet hans er bare alle andre steder, han er bare opptatt av å gjøre sine egne ting, lese på internet bla bla bla så det er veldig vanskelig å komme til! Jeg kjenner meg veldig igjen ja... har også hatt endel drømmer om tidligere kjærester som har vært skikkelig lidenskapelige, og jeg skjønner at jeg savner det skikkelig. det er vel kanksje bare noen menn som ikke har så stort behov for sex? Men hvorfor skulle jeg ende opp med en????? jeg har mye større behov enn ham virker det som... problemet her er jo at det er lett å kjøre seg fast i et spor som det er vanskelig å komme ut av. for når vi prater om det, så sier han at det å føle press ikke er særlig tennende, han må jo få lov til å si nei!! Så da tenker jeg ok, jeg skal avvise ham, men det er jo lenge mellom hver gang jeg får sjansen til det!!! så det blir jo ikke noe av her heller....jeg har tilogmed sagt at jeg ikke orker å leve i et sånt forhold, for jeg trenger og ønsker lidenskap!! men det skjer ikke så mye da heller... det eneste som piffet opp litt, var at jeg sugde ham, det er en fantasi han har, det tenner ham veldig og han kan være kåt i flere dager etterpå, så det funka... i 4 dager. vi hadde sex 2 ganger, helt utrolig. men nå er det like kjedelig igjen, og jeg har ikke lyst til å suge ham hver 4 dag for å holde sexlivet oppe!! det skal da ikke bli noen rutine det heller... da blir jo det også kjedelig. i alle fall for meg.. jeg synes det er ok men er ikke veldig glad i det. Så det jeg stort sett tenker på er at vi kanskje bare ikke har kjemien... kanskje vi passer best som venner, for sånn gidder jeg ikke ha det i mange år.. eller resten av livet. synd for jeg skulle gjerne være sammen med ham, men jeg nekter å ha så lite sex for bestandig. da får det heller være. men hvor lang tid skal jeg vente og se?? hvor lenge skal jeg vente? DET er det vanskelige spørsmålet.. vi har bare vært sammen i 2 år, så egentlig burde det vært kjempehett.. what to do what to do..
Anonym bruker Skrevet 20. september 2006 #4 Skrevet 20. september 2006 Hei Min man er nok eldre enn din, men det er ingen trøst, for nå blir det vel bare verre og verre fremover. Jeg orker ikke en fremtid på denne måten, orker ikke nåtiden engang. Bruker opp all min energi på dette, og har ikke "råd til det", har to barn å ta vare på. Jeg er veldig frustrert, og har nok kjørt men skikkelig inn i et spor. Vi var sammen lørdag, men dessverre så er jeg klar igjen bare et par dager etterpå Jeg blir deprimert bare ved tanken på å ta initiativ til helgen (jeg må vente til helgen), og så bli avvist for n`te gang. hver kveld hittil denne uken har jeg tnket på det, men blir overlatt til meg selv fordi han er for trett. Har tanker om å kle av meg og trenge meg på han i kveld etter at vi har lagt oss, men jeg vet at han omtrent sover, og våkner ikke til live av noen ting. Nå er jeg helt kjørt av hele greia. Har mest lyst til aldri mer å ha sex mad han, aldri mer ha en forventning, avvise han neste gang han prøver seg, blir vel om en 14 dagers tid det. jeg vet ikke hva jeg skal gjøre, jeg er så lei meg. gamla06
Anonym bruker Skrevet 26. september 2006 #5 Skrevet 26. september 2006 OFF, jeg har det akkuratt som dere!! jeg blir avvist hele tiden og det går faktisk utover sjøltilliten min... Tenker at han ikke liker meg på samme måten lenger og ikke blir kåt på meg! Jeg er ikke akkuratt like fin og stram i huda som jeg en gang var. Jeg er under 20 og frykter at vi kommer til og ende opp med 0 sex når det er så dårlig allerede. Dette er ikke bare et problem mens jeg er gravid, men til vanlig også. De vanlige unnskyldningene er stress, sliten, trøtt, senere... Nå er jeg lei av og bli avvist! Til og med pynta meg skikkeli opp for han, men så vidt han legger merke til det!!!? Jeg føler meg svikta av han... det trenger jo ikke innebere sex for å glede oss jenter/damer... hva med deilig kos, slikking, dildolering fks! Savner det!! Noen ganger tenker jeg at jeg skulla knulla en anna fyr å sett hva han gjorde da!! slippe meg skikkeli løs!! iiiihaa;) Se om han våknet til.... det er bare noe jeg tenker når jeg blir sint/deppa.. jeg hadde aldri gjort det, men tenker bare tanken om hva han hadde gjort viss jeg fortalte at de var pga sexlivet vårt... om dere skjønner?;P fra ei som savner kos/sexen
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2006 #6 Skrevet 22. oktober 2006 Hei dere.. nå har jeg født.. enjeg tenker fortsatt på sex. Vi har snakket en del om temaet, og det går faktisk bedre nå. Hvordan går det med dere? Jeg tror det å prate seriøst om tema og fortelle hvordan det er for dere å bli avvist, spørre hva det er som gjørhan at han har lyst så sjelden, spørre hva som tenner ham, osv.. hjelper. Hvis man kan snakke sammen om det, konstruktivt, klarer man sikkert å gjøre noe med det? Jeg har ofte lurt på om kjemien ikke stemmer helt, om han ikke tenner ordentlig på meg, om det er bedre å gjøre det slutt, men jeg har jo lyst til å få det til. her en kveld hadde jeg lagt meg, og han satt oppe og så på tv og surfet internet(han gjør nesten alltid det.. problemet hos oss er at han aldri vil bli med og legge seg, ihvertfall ikke før kjempesent. og da er vi for slitne til å tenke på noe. eller han er det. hvis jeg er trøtt og har bestemt meg for å ikke gidde å ha sex, men han vil ha det, blir jeg alltid tent og jeg klarer ikke å si nei!! Faen heller! han får jo aldri føle hvordan det er å bli avvist. Anyways. Jeg la meg og var skuffet og irritert som vanlig over at jeg ikke klarer å få 'kontakt'- så jeg sendte en litt dirty sms hvor jeg sa at jeg var nydusjet og naken i senga og hvis han ville knulle meg måtte han benytte sjansen nå. Hehe. det tok ikke så lang tid før han kom opp til meg;) Ellers tenner han kjempe mye påat jeg suger ham, og det har jeg ikke gjort så mye fordi jeg ikke er så glad i det. Men jeg gjorde det for noen uker siden helt til han kom og han sier at han fortsatt tenker på det og at han er mye mer kåt nå pga det. Kanskje man bare må prøve litt sånne ting?? Men hvorfor skal jeg alltid måtte ta initiativet, tenker jeg ofte.. Jeg har i alle fall sagt hvor viktig det er for meg, og jeg tror han begynner å skjønne det. Vi har vært på parkurs også, sånn som de har gjennom helsestasjonen for nybakte foreldre. Meld dere på!! Veldig fint. Vi må snakke om ting, sex også, så det er en fin anledning til å utforske hverandre litt. Lykke til! Fortell hvordan det går:)
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2006 #7 Skrevet 23. oktober 2006 Det går veldig dårlig pga. at han er sliten av jobben, og i tillegg prioriterer alt annet og alle andre. Derfor blir han aldri uthvilt. Om han er litt uthvilt en dag, må jeg likevel mase, ellr han sørger for å finne på noe annet slik at han blir sliten igjen, eller litt sliten. Jeg har forsøkt å få han til å skjønne hvor viktig dette er for meg, men han får det ikke til når han er sliten. Tenker mye på om det alltid vil være slik. Jeg vil helst ha sex 2 ganger i uken. Da sier det seg selv at 1-2 ganger i mnd. blir nokså kjipt. Hadde vært mye, mye enklere å ha en på siden, faktisk. gamla06
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå