Vestlandske meierier A/S Skrevet 13. september 2006 #1 Skrevet 13. september 2006 Sleipe kommentarer fra feige anonyme!!!!! Synesd et er fryktelig unødvendig å svare nedlatende, frekkt eller uforskammet til mennesker som virkelig trenger støtte og noen gode ord! Se til å bli voksne, skulle jo tro de fleste var det her inne da men....
Medium fikk guttebass Skrevet 13. september 2006 #2 Skrevet 13. september 2006 Jepp, det har blitt hverdagen her inne. Jeg er her sjeldnere enn før, desverre. (
Gjest Skrevet 13. september 2006 #4 Skrevet 13. september 2006 Enig! Dere som ikke kan svare skikkelig kan bruke kranglesiden. Dette er en side for foreldre og da bør vi greie å oppføre oss deretter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå