mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 13. september 2006 #1 Skrevet 13. september 2006 Til de som husker det var jeg tidligere MSB. Altså "mamma søker barn" Men etter å ha fått to flotte gutter så søker jeg igrunn ikke etter flere barn. Derfor ble nicket byttet til
temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 13. september 2006 #2 Skrevet 13. september 2006 Om ett år er nicket mamma-søkte-ikke-barn-lenger-høsten 2006-hadde-da-to-men-så-wooops-så-ble-det-et-barn-til-så-nå-heter-jeg-MFLEBT-mamma-fikk-likevel-ett-barn-til! ;-p
Reveenka Skrevet 13. september 2006 #3 Skrevet 13. september 2006 Neiogneiognei - jeg som akkurat hadde sluttet å fnise hysterisk - nå begynte jeg igjen c",) !!! hilsen var-først-singel-og-barnløs-veldig-lenge-men-nå-har-jeg-plutselig-en-hel-firerbande-og-vel-så-det-og-ikke-glem-hamsteren også kjent som
temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 13. september 2006 #4 Skrevet 13. september 2006 Hahahahahahahaha hamsteren!!!! Nå er det jeg som ler! Naboen må tro jeg er gæren som sitter her og ler høyt for meg selv...
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 13. september 2006 Forfatter #6 Skrevet 13. september 2006 Tror ikke det, men skal aldri si aldri. Etter to (unnskyld utrykket) helt for jævlige svangerskap med bekkenløsning siden des.01. med krykker og smerter og det som hører til. Så må vi si at vi er godt fornøyd med 2 flotte gutter. Legen anbefaler heller ikke flere svangerskap, og sier han er imponert over at jeg har gått gjennom 2 slike svangerskap. Ønsker jo ikke å havne i rullestol.
temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 13. september 2006 #7 Skrevet 13. september 2006 Høre på legen din du! Håper det er greit at jeg tuller litt. Gjør visst det med mange her i dag...
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 13. september 2006 Forfatter #8 Skrevet 13. september 2006 ingen fare, men det kan jo dukke opp noen uanmeldte, ingen er sterilisert her i huset. Men nå skal vi snart flytte og hvis jeg ikke sender adresse endring til storken så går det nok bra. ps. ikke fortell storken at vi skal flytte da.
temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 13. september 2006 #9 Skrevet 13. september 2006 Min munn er lukket... Uanmeldte vet jeg alt om etter attpåklatten 11 år etter forrigemann...
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 13. september 2006 Forfatter #10 Skrevet 13. september 2006 Men jeg startet så sent at kommer det en 11 år etter så er jeg jo..... oi...47 Ja ja .. nei skal det dukke opp fler må de forte seg, men det er ikke sikkert at jeg lukker opp døra da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå