Anonym bruker Skrevet 13. september 2006 #1 Skrevet 13. september 2006 å skrive i innbydelsen til gjestene at vi ikke ønsker sanger eller taler under middagen ? Jeg vil mye heller at de skal lage et kort og skrive ned sine tanker der .. Sært ??
FruMamma med nr 2 Skrevet 13. september 2006 #2 Skrevet 13. september 2006 Jeg syns kanskje det er litt sært å skrive det i innbydelsen. Prøv heller å spre et rykte om dette og kanskje si det til de dere tror kommer til å lage sanger/tale. Det er jo egentlig den ene dagen folk kan få sagt fine ting til dere slik at alle hører det. Jeg tenker spesielt da på foreldre som gjerne vil si noen ord, eller søsken for den saks skyld.
It's all about me Skrevet 13. september 2006 #3 Skrevet 13. september 2006 Jeg sa det heller rett ut til de jeg misstenkte kunne finne på å lage sang jeg, for det ville jeg ikke ha noe av. Men synes ikke det er noe i veien med å skrive det i invitasjonen heller? Du kan jo skrive noe som "Ønsker ingen sanger eller taler under middagen, men ville blitt glad for å heller få disse ordene nedskrvet på et kort så vi kan ta detr med oss videre i livet......"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå