Gå til innhold

Hjelp meg - føler at jeg lukter!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Min skjønne lille gutt er nå blitt litt over 9 uker og jeg storkoser meg, men jeg har et problem...

Jeg har aldri hatt problemer med svettelukt og nå synes jeg at jeg kjenner det veldig lett på meg selv.

Selv om jeg akkurat er kommet fra dusjen, så går det en halv time så kjenner jeg det. Det lukter ikke under armene, men kommer opp fra brystkassen og i det området. Det er umulig å finne punktet det lukter. Det virker som det kommer ut fra porene mine.

Jeg er helt fortvilet. Er det noen fler som har dette problemet. Er det noen som har gode råd??!!!

Det er vel kanskje hormoner og alt det der som gjør det...

Hadde ikke dette problemet med første mann.

Håper på tilbakemelding fra dere.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja jeg har det også sånn. Min lille er 7 uker. Det kommer fra mellom brystene liksom, men merker at jeg svetter mer der nå. Lukter egentlig ikke svette, men litt som m-melk blanda med svette! Sikkert det det er også! :-)

Skrevet

JA!!!!

Jeg opplever også dette... men ikke rett etter dusjen kanskje. Kjenner det spesielt godt når jeg ammer om natten. Virker som om det er en sammenheng mellom svette og mm (dusjer jo ikke før jeg legger meg så da er det jo dagens svette som ligger og godgjør seg!) Lukter nesten litt kjemisk. Har fått mannen min til å lukte på meg (litt sært kanskje?!) og han kjente ingenting, så det er mulig det bare er vi som reagerer på det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...