Anonym bruker Skrevet 13. september 2006 #1 Skrevet 13. september 2006 Jeg spruter noe innmari når jeg får orgasme, synes nesten det er pinlig. For ikke å snakke om sølet det blir over alt! Er det flere som har det slik? Og hva gjør dere for at ike hele senga skal bli våt?
Gjest Skrevet 13. september 2006 #2 Skrevet 13. september 2006 litt feigt, for jeg må bruke glidekrem under hele samleiet.
Anonym bruker Skrevet 13. september 2006 #3 Skrevet 13. september 2006 Ja jeg spruter,men ikke hvergang. Jeg bruker å legge et hådkle under for jeg spruter helst når jeg koser med meg sjøl.Deilig det ;-)
Anonym bruker Skrevet 13. september 2006 #4 Skrevet 13. september 2006 Herregud, så sprøtt! Så det på en dokumentar en gang, og det så jo helt merkelig ut! Tror jeg hadde syntes det var ganske pinlig for å være helt ærlig....! Hvorfor i all verden skjer dette med noen damer?
Dr.Yppert' Skrevet 14. september 2006 #5 Skrevet 14. september 2006 Den eneste som skal sprute her inne er meg. Jeg spruter over alt hvis jeg bare får sjansen. Aller best liker jeg det når jeg kan sprute i øynene på dama. Ikke noe slår å se sæden renne ut fra øynene på en god sklie etter at hun har blitt tatt hardt på sengekanten av meg.
Bulljong Skrevet 14. september 2006 #6 Skrevet 14. september 2006 ja av den tynnepikken din husk. fake dr.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå