Anonym bruker Skrevet 13. september 2006 #1 Skrevet 13. september 2006 Jeg sluttet med pillen for 2,5 uke siden og hadde mensen for to uker siden. Men i går så begynte jeg å blø?? "Gammelt" blod og ikke store mengder heller. Nok til et truseinnlegg. Jeg har sluttet på pillen tre ganger før, men aldri opplevd dette? Noen som vet og som kan opplyse meg litt? Er det noe galt på ferde her? Hilsen bekymret
Anonym bruker Skrevet 13. september 2006 #3 Skrevet 13. september 2006 Takk for svar. Jeg har aldri opplevd å blø midt i syklusen før og begynte å se for meg store byller på livmora eller noe... hehe. Så noe så uskyldig som EL kan gi blødning altså? HI
Expat Skrevet 13. september 2006 #4 Skrevet 13. september 2006 Med p-piller har det jo vært en stund siden sist. Rust i maskineriet? Og, er eggløsningen din tidlig i syklusen er det jo også noe som heter inplantatsblødning da, men det merker du da snart om er tilfelle...
Anonym bruker Skrevet 13. september 2006 #5 Skrevet 13. september 2006 Har bare gått på dem i tre måneder, faktisk, så det er ikke så lenge siden sist, sånn sett. Jeg begynte å blø i går og blør enda. Som sagt, ikke mye, et truseinnlegg holder. Ikke smerter eller noen mensmurringer. Takker igjen for svar. HI.
Anonym bruker Skrevet 13. september 2006 #6 Skrevet 13. september 2006 Er det noen flere som har en mening på hva dette kan være? HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå