Gå til innhold

Noen som kan gi meg en logisk forklaring?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sluttet med pillen for 2,5 uke siden og hadde mensen for to uker siden.

Men i går så begynte jeg å blø?? "Gammelt" blod og ikke store mengder heller. Nok til et truseinnlegg. Jeg har sluttet på pillen tre ganger før, men aldri opplevd dette?

 

Noen som vet og som kan opplyse meg litt? Er det noe galt på ferde her?

 

Hilsen bekymret

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takk for svar. Jeg har aldri opplevd å blø midt i syklusen før og begynte å se for meg store byller på livmora eller noe... hehe.

Så noe så uskyldig som EL kan gi blødning altså?

 

HI

Skrevet

Med p-piller har det jo vært en stund siden sist. Rust i maskineriet? Og, er eggløsningen din tidlig i syklusen er det jo også noe som heter inplantatsblødning da, men det merker du da snart om er tilfelle...

Skrevet

Har bare gått på dem i tre måneder, faktisk, så det er ikke så lenge siden sist, sånn sett.

Jeg begynte å blø i går og blør enda. Som sagt, ikke mye, et truseinnlegg holder. Ikke smerter eller noen mensmurringer.

 

Takker igjen for svar.

 

HI.

Skrevet

Er det noen flere som har en mening på hva dette kan være?

 

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...