Mari+Lukas06+Vilde08*fødeklar Skrevet 13. september 2006 #1 Skrevet 13. september 2006 http://www.dinbaby.com/content/view/imageingallery/447514
Anonym bruker Skrevet 13. september 2006 #3 Skrevet 13. september 2006 Ta på deg brillene dine du :-)
fru <3 Skrevet 13. september 2006 #4 Skrevet 13. september 2006 Sukk..disse små er "til å spise opp", har en selv... =0)
Mari+Lukas06+Vilde08*fødeklar Skrevet 13. september 2006 Forfatter #5 Skrevet 13. september 2006 Ja, ikke sant :-D
Medium fikk guttebass Skrevet 13. september 2006 #6 Skrevet 13. september 2006 En liten hjerteknuser. )
Ranveig R Skrevet 13. september 2006 #7 Skrevet 13. september 2006 Nydelig! Og så ser han så fornøgd ut inni handduken sin )
MammaTilTre*augustbaby* Skrevet 13. september 2006 #8 Skrevet 13. september 2006 kjempeskjønn=) Og et kjempefint navn!!
Bare jeg er meg :o) Skrevet 13. september 2006 #12 Skrevet 13. september 2006 Herlig liten Lukas:) Har også en liten Lukas.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå