Ranveig R Skrevet 13. september 2006 #2 Skrevet 13. september 2006 Prøv. Den einaste måten å finne ut kva akkurat DIN baby vil reagere på er å prøve. Viss du er purre i dag, og han ikkje får vondt i magen i løpet av kvelden/natta, kan du anta at det går greitt for han. Det er mange babyar som reagerer på NOKO, nokre babyar som reagerer på "ALT", og ein del babyar som reagerer på INGENTING. Guten vår har aldri reagert på ein ting, men eg prøvde meg fram ganske forsiktig til å begynne med. Det er ikkje lurt å bøtte nedpå brus og løk og kål og nøtter og reker til eitt og same måltid, for viss babyen får vondt i magen då så kan det vere vanskeleg å finne ut kva som gjorde det. Så mitt råd er å prøve seg forsiktig fram.
Ranveig R Skrevet 13. september 2006 #3 Skrevet 13. september 2006 ... Det skulle sjølvasgt stå "..viss du ET purre i dag..", ikkje "viss du ER purre i dag..." Hehe.. *føler meg litt purrete i dag* ;-p
Mari+Lukas06+Vilde08*fødeklar Skrevet 13. september 2006 Forfatter #4 Skrevet 13. september 2006 Hehe :-) Får prøve meg forsiktig fram da :-) Tusen takk for svar :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå