mcnxbz Skrevet 13. september 2006 #1 Skrevet 13. september 2006 Har to tette barn, de er nå 2 og 1/2 år. Ammer fortsatt, men ikke helt fult, da hun nå får grøt til kvelden. Var betydelig plaget av bekkenløsning fra start av første sv.skap. Da jeg fikk vite hva det var, startet jeg med slyngeterapi/fysio, og hadde svært god effekt av det. Trente under/mellom svangerskapene, inntil jeg fødte sistemann. Har altså ikke trent på bekkenmuskulatur på et halvt år. Har vært lite plaget inntil for ca en mnd siden. Har kommet snikende, og gått og haltet denne uka. Kanskje er det grunnet ingen trening på lenge kombinert med amming? Men har også fått satt inn hormonspiral for ca 1 mnd siden. Har noen erfaring med om dette kan fremkalle bekknløsningsplager?
Sivalur Skrevet 13. september 2006 #2 Skrevet 13. september 2006 Dette lurer jeg også på... jeg hadde ikke så store plager i svangerskapet, bare en periode med veldig vondt, men osteopat behandling og kutte ut treningen hjalp. Babyen er nå 3 mnd. For 1 mnd siden begynte jeg å trene igjen. Halvannen uke etter det fikk jeg satt inn hormonspiral og samme ettermmiddag fikk jeg samme type vondt som jeg hadde under svangerskapet. Aner ikke om det skyldtes treningen (kun en gang i uken foreløpig) eller spiralen. Spurte jordmor Siri på ekspertsvar, hun mente det kanskje kunne være sammenheng men at jeg skulle høre med gynekolog. Det er ikveld kl. 20, skal prøve å spørre da. Vet liksom ikke om jeg burde prøve å trene mer, eller kanskje det skyldes løfting av barnevogn inn og ut av bilen. Skulle gjerne vært like sprek som jeg pleide å være snart...
mcnxbz Skrevet 13. september 2006 Forfatter #3 Skrevet 13. september 2006 Spennende å høre at du har lik erfaring, for da er det vel ikke utenkelig.. Hvis du gidder fortelle hva din gynekolog svarer i kveld, er det supert.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå