Gjest Skrevet 13. september 2006 #1 Skrevet 13. september 2006 7-10 bæsjebleier i døgnet her.... Når vil det avta? Hun er 8 uker
Expat Skrevet 13. september 2006 #2 Skrevet 13. september 2006 Gule? (Så sant jeg husker så fullammer du ja?) Det er helt normalt, og det hender det avtar når de blir litt større, vi hadde en deilig periode da vi hadde en katastrofebleie hver 14 dag Du har ihvertfall rikelig med melk nå da!!! (Forresten, at man ikke har så masse bleier kan også være nok, da...men at barnet spiser opp alt. )
CrazyCat Skrevet 13. september 2006 #3 Skrevet 13. september 2006 Vi rakk knapt å skifte på småen før han bæsja på ny frem til han var over 2 mnd. Han hadde bæsjebleier hele tiden - minst 8 i døgnet. Nå har magen endret seg og han serverer max ei krisebleie i uka. Må legge til at jeg fullammer. Ingenting er uvanlig så lenge man fullammer, men jeg regner med at avføringen til jenta di vil endre seg innen noen uker. Men tro meg; det er bedre med litt bæsj hver gang enn skikkelige krisebleier med bæsj opp til nakken (når man er på handletur).
Skrållan Skrevet 13. september 2006 #4 Skrevet 13. september 2006 Hei, sånn var det her også, jeg fullammet til 5,5mnd og han hadde bæsj i hver bleie frem til han var 4,5 mnd. Sånn gul bæsj med litt "korn" i. Jeg skiftet også alltid bleie om natten i forbindelse med måltid, ellers så kunne han bli veldig sår. Da han ble 4,5mnd så begynte han å utnytte mere av melken, da ble det sjeldnere mellom hver gang og vi begynte med grøt da det plutselig gikk tre uker mellom hver gang..
fru <3 Skrevet 13. september 2006 #5 Skrevet 13. september 2006 Hmm.. ja slik var det her også de tre første månedene. Bæsjet etter hver amming, annenhver time. Ofte langt oppetter ryggen og nedover beina, ble utallige bleie og klesskift pr dag. Liten matmons og mamma med "fulle mugger"... Hadde alltid med flere skift når vi var ute på tur, flere ganger så bæsjet han rett igjennom ringslynga.. =0). Komisk å tenke på nå men ikke så komisk for mamma i kassakøa på Ica Maxi, mest komisk for andre da... Nå er lillebror 17 uker (får litt grøt laget på mm) og bæsjer en gang hver eller hver annen dag. Så det går seg nok til for dere etterhvert.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå