Anonym bruker Skrevet 13. september 2006 #1 Skrevet 13. september 2006 Hvordan gir dere sviskesaften (den på glass fra Nestle tror jeg)? Blander dere den ut med vann, eller får babyen en liten sup ren sviskesaft bare? Sammen med måltid eller igjennom hele dagen?
M@mmamøh Skrevet 13. september 2006 #2 Skrevet 13. september 2006 Jeg har gitt med t- skje. Etter maten. Han elsker det 9 mnd.
@nemone Skrevet 13. september 2006 #3 Skrevet 13. september 2006 Jeg blander i maten (både i grøten og i middagsmaten), en liten dæsj oppi bare. Har også gitt på skje, men snuppa var ikke veldig begeistret, så da har jeg blandet det i maten.
Knuppelupp Skrevet 13. september 2006 #4 Skrevet 13. september 2006 Jeg gir gutten min det, mye pga at han treg mage, men også pga det er c-vitamin ++ i den. Gir den i forbindelse med et måltid...gir med t-skje.. ca et halvt glass... begynnte med det når han var ca 4 mnd. nå er han 5 1/5mnd. Øk det gradvis, viss ikke får magen et sjokk. Han syns det er nam Gi det rent ja...har det stått i kjøleskapet så lunk det litt i mikroen eller i vannbad.
Anonym bruker Skrevet 13. september 2006 #5 Skrevet 13. september 2006 Så det er ikke snakk om 1stk skje, men et halvt glass. Greit å blande det i grøten da. Da blir det sviskesaft handel på butikken i dag. Takk for svar!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå