Gå til innhold

Så koselig å se så mange kjente nick her inne =D


Elias,Emma&Sofia`s♥Mams♥

Anbefalte innlegg

Syns det var så vemodig å måtte forlate BIM - har hatt så mye hjelp og underholdning av alle der inne at det var rent trist å ikke "høre til" der inne lengre!!!

 

Men så ser jeg her inne at mange av dere kommer hit også - så da ble jeg så glad. Kanskje vi kan få til et lite miljø her inne også da, selv om det kanskje ikke blir den største trafikken hver dag - er jo stridt med små barn!

 

Måtte bare si hei og gratulerer til alle kjente (og ukjente) som har født!!!

 

Klem,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Helt enig! Hyggelig at folk kommer over hit. Er jo morsomt å følge dere og barna videre også :)

 

Slenger meg på og gratulerer alle augustmammaer jeg også!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :-)

Ja, sier som deg jeg - kjempekos å se kjente her inne, og håper vi kan holde kontakten!

Ser jo selv at det blir lite tid til å gå på nettet, men etterhvert som vi begynner få rutine på ting her hjemme, så ser jeg for meg at jeg skal få tid til å være her inne igjen. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja tilbragte maange timer på BIM, så synes også det er litt trist å måtte forlate den. Men vi får det nok like koselig her tenker jeg!

 

Gratulerer med Emma forresten!!

(Mi tulle heter også det)

 

Jeg rakk deg akkurat ikke på sykehuset:) Kom inn den 29.08, men da var du reist hjem..

 

Må også få gratulere dere alle sammen!!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

HEI.. ja var mye på bim jeg å, nå er det trist å ikke tilhøre der lenger. jeg titter innom da:-) håper det blir like bra her. men det er jo mange kjente her å ser jeg det er kjempe bra. jeg er ikke så mye her enda, Emilie tar mye tid. men det har vell dere merket å ha baby er ikke bare bare. he.. men vi koser oss veldig da:-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Halla mamsen:))

 

Ble ikke mange timene imellom oss..hihi.

 

Gratulerer så masse!

 

(skal vi slutte å være på bim? Er der stadig vekk jeg. Kaaan skyldes en viss tråd..hehe)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...