Gå til innhold

Så koselig å se så mange kjente nick her inne =D

Anbefalte innlegg

Syns det var så vemodig å måtte forlate BIM - har hatt så mye hjelp og underholdning av alle der inne at det var rent trist å ikke "høre til" der inne lengre!!!

Men så ser jeg her inne at mange av dere kommer hit også - så da ble jeg så glad. Kanskje vi kan få til et lite miljø her inne også da, selv om det kanskje ikke blir den største trafikken hver dag - er jo stridt med små barn!

Måtte bare si hei og gratulerer til alle kjente (og ukjente) som har født!!!

Klem,

Fortsetter under...

Hei :-)

Ja, sier som deg jeg - kjempekos å se kjente her inne, og håper vi kan holde kontakten!

Ser jo selv at det blir lite tid til å gå på nettet, men etterhvert som vi begynner få rutine på ting her hjemme, så ser jeg for meg at jeg skal få tid til å være her inne igjen. :-)

Ja tilbragte maange timer på BIM, så synes også det er litt trist å måtte forlate den. Men vi får det nok like koselig her tenker jeg!

Gratulerer med Emma forresten!!

(Mi tulle heter også det)

Jeg rakk deg akkurat ikke på sykehuset:) Kom inn den 29.08, men da var du reist hjem..

Må også få gratulere dere alle sammen!!:)

Annonse

HEI.. ja var mye på bim jeg å, nå er det trist å ikke tilhøre der lenger. jeg titter innom da:-) håper det blir like bra her. men det er jo mange kjente her å ser jeg det er kjempe bra. jeg er ikke så mye her enda, Emilie tar mye tid. men det har vell dere merket å ha baby er ikke bare bare. he.. men vi koser oss veldig da:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...