pippi78 & prinsessa :) Skrevet 13. september 2006 #1 Skrevet 13. september 2006 Hei Etter at vi kom fra sykehuset gikk avføringe til å bli sennepsgul og litt fastflytende hvis dere skjønner Men nå har hun den siste uken blitt mer irritabel og avføringen er veldig tyntflytende og mørkebrun. Er dette et tegn på at noe er i veien? Ev. hvordan skal helst avføringen se ut? Jeg ammer og hun får d-vitamin. Jeg mener fra andres babyer å huske at den var sånn sennepsgul men det kan være jeg husker feil. Håper noen kan svare, på forhånd takk!
Gjest Skrevet 13. september 2006 #2 Skrevet 13. september 2006 Fargen på avføringen kan variere alt etter hva du spiser. Her blir avføringen til jr ganske mørkegrønn dersom jeg spiser sterk krydret mat f.eks. Kanskje du har spist noe spesielt den siste tiden?
pippi78 & prinsessa :) Skrevet 13. september 2006 Forfatter #3 Skrevet 13. september 2006 Ja det kan det jo være. Jeg har spist veldig mye kaker etter at jeg kom hjem så det kan være det. Nå har det roet seg med besøk så kanskje det hjelper nå når kakespisingen blir mindre Noen andre som har erfaring med dette?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå