torborg Skrevet 13. september 2006 #1 Skrevet 13. september 2006 Hei sann. jeg har hatt menieres i 6 aar naa men har ikke vert syk paa 2 aar. Naa har jeg faatt tilbake dritten. Noen som har erfaring med denne sykdommen og om amming kan ha noen invirkning eller noe??
Anonym bruker Skrevet 13. september 2006 #2 Skrevet 13. september 2006 Hei! Min mamma har denne sykdommen, hun fikk den for 6 år siden og har vært syk så å si daglig siden. Hun kan hverken jobbe eller gjøre så mye nå siden hun har anfallene daglig. Jeg har desverre ingen svar på ditt spørsmål men jeg lurte på om sykdommen bare plutselig fikk et opphold hos deg? Siden du skriver du ikke har vært sk på 2 år. For det er vel ingen behandling for denne sykdommen? Jeg får så vondt av mamma, besvimer og slår seg så ofte=( Det må være tøft for deg som har små barn...
torborg Skrevet 13. september 2006 Forfatter #3 Skrevet 13. september 2006 Ja jeg fikk plutselig et opphold. Jeg hadde et kjempe anfall for to aar siden som varte i mange timer og plutselig etter det ble jeg helt bra. Vet ikke hva det skyldes, det kan vere mange invirkende faktorer men ingen noe spessielt jeg gjorde. Jeg har provd a ligge unna rodvin, salt. royk og sokolade. Dette er noe jeg naa har unnet meg igjen siden jeg har vert bra saa lenge, men naa kom det jammen tilbake. En ting som jeg er helt sikker paa har stor innvirkning er mangel paa sovn ialfall npaa meg. Doktoren satte meg paa daglige medesiner men dette hjalp meg ikke. Viss det er sikkelig ille som det hores ut til at det er for din mor kan det kutte den tuben i oret, men da blir man selvfolgelig dov og jeg har da hort at det er storre sjanse for at det gaar over til andre oret. Da jeg med en gang fikk det gikk det i perioder, j kunne vere syk hver dag i et par mnd for det da forsvant et par mnd igjen. haaper mamman din blir bedre. klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå