Gå til innhold

Har nesten "hangover" jeg...


temasti - vil ikke ha nr 4

Anbefalte innlegg

Skrevet

sånn som vi holdt på her i natt. Det blir en tung dag kjenner jeg, for jeg la meg altfor sent!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjenner den følelsen ja:-) Ser det har vært action her i går kveld/natt... Moro å se at det har blitt et så aktivt forum. Skal prøve å bli flinkere til å komme med innlegg jeg også.

Skrevet

Jeg skal nok ligge litt lavere i terrenget i dag... Øynene er firkanta og hodet dunker etter en altfor sen kveld i går. I dag må jeg også prøve å få gjort noe... Men heldigvis er vannet borte akkurat nå, opg da er det myyyye man ikke får gjort

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...