Gå til innhold

God morgen!

temasti - vil ikke ha nr 4

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er dere på beina?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei hei og god morgen:-)

Har vært på beina noen timer allerede. Lillegutt var kjempevåken kl 5 i dag tidlig og klar for ny dag... Han sovna igjen i 7-tida, men da var det jo tida for å stå opp og få storebror på skolen.

Skrevet

Her er vi oppe og gråter ikke!

Ungene er sendt på skole og i barnehage, gullet har tatt dagens første lur og jeg skulle bare titte innom her før frokosten for å se om det hadde skjedd noe etter at jeg la meg etter greys anatomy i går... Og gudhjelpemeg, jenter for en gjeng skravleberter! Det var jo en halv side med nye innlegg og laaaange tråder å oppdatere seg på, jo!

Det var bare såvidt jeg husket på å redde frokostrundstykkene mine ut av ovnen, det var de to siste og hvis de hadde brent seg hadde det vært deres feil c",) !!!

Skrevet

Theodor sovnet nå, og jeg klarte såvidt å overvinne lysten til å krype til køys igjen sjøl... Det blir liksom ikke noe igjen av dagen da...

Skrevet

*slenge over noen nystekte rundstykker kanskje...?* Vi deler vel, gjør vi ikke?

Skrevet

Klart vi deler...c",)

Men kastearmen er ikke hva den engang var, det fikk jeg se igår kveld da jeg prøvde å kaste colabokser og punsjknapper ned til østfold c",)

Skrevet

Jeg så det... Men Nesodden er ikke såå langt da!

Skrevet

He he, jada oppe og hopper;-)

Sitter og venter på pompel, eller var det pilt? Skal ihvertfall få fikset oppvaskmaskinen, for nå er det liksom ikke så gøy å vaske opp for hånd lenger.... Hannah ligger og sover så jeg leser avisene og dibber litt:-) Igår kveld tok det altså bare helt av og jeg lo på meg brokk tror jeg. Ikke rart at de jeg bor sammen med lurer litt på meg....sitte alene på kjøkkenet på natta og knegge og le....:-)

Skrevet

Lurte litt på når den barnlige gleden over å vaske opp for hånd skulle ta slutt egentlig...

Skrevet

... og hadde den vedvart så skulle jeg nok ha funnet på noe morsomt til deg her i huset!

Skrevet

Det er GANSKE mye jeg kunne funnet på til deg her i huset også, særlig nå som vaskehjelpen min har sluttet hos meg(snufs)...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...