Gå til innhold

Attpåklatten nr 14 på lista

Anbefalte innlegg

Skrevet

Grattis!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Over mest aktive brukere på hele DiB

Skrevet

Herremin så pinlig da - ligger snart på topp jeg nå:-/

Men si meg en ting, teller de bare meg eller? Synes dere andre skravler dere også;-)

Skrevet

Nix, vi skravler ikke - vi diskuterer viktige og seriøse ting, vi .... c",)

Skrevet

Tror det er et par til av dere som står i fare for å komme på Most Wanted-lista snart ja:)

Skrevet

Northernlights er der også. Hun er på begge listene... Vi andre vi har liv vi... sitter ikke så mye og skravler på nettet som de gjør...

Skrevet

Ja for jeg har faktisk vært på butikken i dag... og ryddet ut av oppvaskmaskinen... så det så ;-) !!!! Og så er ecoli-vannet mitt borte hele dagen, så i morgen må jeg vaske dobbelt så mye klær...

Skrevet

Jah, og jeg har begynt å ommøblere fordi at gubben og søsteren hans skal ha 75-årsdag for faren sin hjemme hos oss - neste helg! - og her står alt på hodet fordi vi pusser opp og så har oppussingsprosjektet gått litt i stå i det siste og nå står alle ting på en annen plass enn der de egentlig skal stå og det er ENDA mer rotete enn før og ingenting kan egentlig settes på plass før vi er ferdige med kjellerstua og de to soverommene til de to eldste i kjelleren og da må vi først grunne og tapetsere ferdig og legge gulv og i morgen kommer elektrikeren og jeg vet egentlig ikke i hvilken ende jeg skal begynne så derfor har jeg en lang motivasjonspause her nå og gullet har akkurat lagt seg og sovnet og jeg skal ikke hente på sfo og bhg før halvfire og da er det middag og så skal jeg kjøre den neststørste på allidrett og så hjem igjen før jeg henter henne halvsju og så er det kvledsmat og legging dør gubben kommer hjem og DA skal vi begynne å grunne og tapetsere. Puh. Tror jeg må lade opp litt til her, jeg...

Var du med helt hit?

Skrevet

Jeg hang med hele veien... Og du! Du trenger nok å sitte her lenge og ha en laaaaaaaaaaaaang motivasjonspause du! Ingen vits i å begynne nå for du blir ikke ferdig i dag allikevel!

Skrevet

Vet akkurat hvordan det er med oppussing... Slitsomt og man blir liksom aldrig ferdig... Jeg har levt uten gardiner og bilder på veggene et halvt år nå.......Vaskerommet er som et bombnedslag....Pofff

Men fint blir det:-)))???

Skrevet

He..he.. vi pusser opp her også.... hele tida... Blir vel ferdige om en 10 års tid...

Skrevet

Oppussing er en undervurdert fritidssyssel i heimen. Hva skulle man gjort hvis man ikke kunne bruke goood tid på planlegging?

Skaffet seg en "orntli" hobby?

Skrevet

...........den lista tør jeg ikke kikke på, jeg.........

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...