temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 12. september 2006 #1 Skrevet 12. september 2006 *hehe* den begynte etterhvert å handle om ganske mye annet enn klær egentlig...
Babyonboard ;-) Skrevet 12. september 2006 #2 Skrevet 12. september 2006 Er ikke det heeelt sånn som vi er da??? Hehehehehe
Attpåklatten :-)™ Skrevet 12. september 2006 #3 Skrevet 12. september 2006 Klær? rimer på sær, bær, der, gjær, lær...
temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 12. september 2006 Forfatter #4 Skrevet 12. september 2006 Jo, akkurat... Vi kan vel bare kalle alle trådene for babletråder. Overskriften er ofte temmelig misvisende. Men det er bare bra!
Trollmora Skrevet 12. september 2006 #5 Skrevet 12. september 2006 Greit for meg. Ikke værre enn en samtale med ett par venninner. Man mister tråden og vikler seg inn i en mengde temaer som stort sett er ganske interressante akkurat der og da! I like it:o)
Babyonboard ;-) Skrevet 12. september 2006 #6 Skrevet 12. september 2006 Noen ville nok sagt at vi har laget skravleside av modne foreldre siden... Hihihihihihi
Attpåklatten :-)™ Skrevet 12. september 2006 #7 Skrevet 12. september 2006 Sambo lurer fælt på hva jeg egentlig driver med nå, jeg sitter og humrer og ler for meg selv her;-)
Babyonboard ;-) Skrevet 12. september 2006 #8 Skrevet 12. september 2006 Sambo har gitt meg opp på det området for leeeeeenge siden ))
Trollmora Skrevet 12. september 2006 #9 Skrevet 12. september 2006 Egentlig greit med en skravleside for modne forldre! Enkelte tanker i det andre foraet kan man si har vært tenkt før. Dere høres ut som en morsom gjeng!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 12. september 2006 #10 Skrevet 12. september 2006 Det er jeg enig i! Blir litt kjedelig der inne, og så er det så mye krangling og det gidder ikke vi.....:-) Vi vil ha det hyggelig og være snille med hverandre:-)
Babyonboard ;-) Skrevet 12. september 2006 #12 Skrevet 12. september 2006 Her inne gjelder Kardemomme loven!!!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 12. september 2006 #13 Skrevet 12. september 2006 ...og jeg er tante Sofie!!!
temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 12. september 2006 Forfatter #14 Skrevet 12. september 2006 Noen av disse fjasete tankene har også vært tenkt før, men det deiligste med å være her inne er at man slipper å bli arrestert for det man sier hele tiden! Her viser man respekt og har omsorg for hverandre. Takhøyden er stor og vi er ferdige med å tro at det er så viktig å bli verdensmestere i noe som helst.
Babyonboard ;-) Skrevet 12. september 2006 #15 Skrevet 12. september 2006 Og jeg er politimester .....sebastian? Hukommelsen IGJEN!!!!
Trollmora Skrevet 12. september 2006 #16 Skrevet 12. september 2006 Så bra! Da får jeg la lille My ligge da!
Babyonboard ;-) Skrevet 12. september 2006 #17 Skrevet 12. september 2006 Nå bare VET vi at vi er verdensmestere så det holder ))))
Attpåklatten :-)™ Skrevet 12. september 2006 #18 Skrevet 12. september 2006 Verdensmestere i tull og tøys og fanteri er vi ihvertfall! Og nå må jeg gå og legge meg fordi jeg må stå opp tidlig imorgen og se på blomster Finn på tv.....rødme...;-)
Trollmora Skrevet 12. september 2006 #21 Skrevet 12. september 2006 Hv ahar du ikke hørt om Mummitrollene? Lille My er hun lille jenta som støtt er sint og skal rette på de andre. Sendes på barnetv en dag i uka. Kjempefin sang som til og med Lille Snupp kan synge med. (mamama ma ma mamama - papapa papapa papa)
temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 12. september 2006 Forfatter #22 Skrevet 12. september 2006 Du store min som tiden flyr nå er det klart for eventyr med Mummi, Sniff og alle vennene Ja, dette blir nok spennende... Trollvinter av Tove Janson er fantastisk. Der Lille My bruker sølvbrettet til Mummimamma som akebrett...
Trollmora Skrevet 12. september 2006 #23 Skrevet 12. september 2006 Hadde jeg hatt et sølvbrett så skulle jeg også akt på det. Hva bruker man ett brett i sølv til? Vi aker i bakken hjemme og tro naboene hadde lurt hvis vi kom seilende på sølvbrett? Tjihi det hadde vært noe!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå