Gummelillan Skrevet 12. september 2006 #1 Skrevet 12. september 2006 Skjedde det noe spennende i dag...? Noen som har fått med seg om episodene går i reprise??? Fikk en telefon fra ei forelska singel venninne rett før det begynte og dermed ble det en time i telefonen i stedet som hobbypsykolog ;-) Veldig koselig det også og hyggelig at min mening fortsatt teller (selv om jeg har blitt en "satt hemmafru"). Men dermed gikk jeg jo glipp av hele episoden også da.....
temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 12. september 2006 #2 Skrevet 12. september 2006 Jeg må jo ha det med meg.... Men gjenfortelle etterpå...??? Ammetåka slår til på alle områder i livet!
Babyonboard ;-) Skrevet 12. september 2006 #3 Skrevet 12. september 2006 Fikk nesten ikke sett noe jeg heller, zappa til Nrk2 rett før og havna rett inn i første episode av Den tredje vakten, og ble hekta der... Tror noen som kjenner litt mere til hvem de forskjellige er i Grey's skal få lov til å oppdatere deg Ang hun venninna di... Be henne lese: Han er faktisk ikke interessert! Skulle ønske den ble skrevet for leeeeeenge siden... Hadde spart meg for mye dritt ))) Hehe...
Attpåklatten :-)™ Skrevet 12. september 2006 #4 Skrevet 12. september 2006 Hi hi, bare delvis, jeg sto jo desperat og prøvde klær må skjønne....datt liksom helt ut av Greys jeg...Noen andre?
Reveenka Skrevet 12. september 2006 #5 Skrevet 12. september 2006 Greys går i reprise lørdag kveld på zebra2; den "andre" kanalen til TV2!
temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 12. september 2006 #6 Skrevet 12. september 2006 Konklusjonen er... du gikk kanskje ikke glipp av så mye...
Karomamma Skrevet 12. september 2006 #7 Skrevet 12. september 2006 Det derre Greys-greiene er jo driiiiitkjedelig! Jeg holdt på å sovne etter en halv episode... Nei, takke meg til Tredje Vakten - endelig nye episoder!! Ble helt hekta da den serien begynte for noen år siden. Fikk til og med tak i CDen med tittelmelodien på fra USA. Stakkars Bosco!!
Gummelillan Skrevet 12. september 2006 Forfatter #8 Skrevet 12. september 2006 Tror ikke jeg heller. Virker som det er her det "skjer" i kveld. Nå kommer jo innleggene så fort at jeg snart mister oversikten...;-)
temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 12. september 2006 #9 Skrevet 12. september 2006 Ja, jeg klarer ikke å henge med i svingene... Leste at noen har bursdag så snart klokka runder midnatt, men nå har jeg glemt hvem det var...
Karomamma Skrevet 12. september 2006 #10 Skrevet 12. september 2006 Var det ikke trollmora som hadde bursdag...?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå