Gå til innhold

1 år til jul

Anbefalte innlegg

Skrevet

Minjente er stor, og blir 1 år til jul.

Skal kjøpe vinterdress i ellos, en fin rosa bevernylon dress.

Kan jeg satse på str 92, eller bør jeg ta 98?

Godt å ha`n litt stor..... blir vel mest brilt når hun er 12-13-14-15 mnd tenker jeg....ja, for 104 blir alt for stort, ikke sant?

Eller er 92 for lite?

98 kanskje?

Vanskelig detta...råd?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei:) skal prøve å hjelpe deg litt:) jenta mi er også stor.. på 1 års kontrollen var hun 81 cm og 10.910.. så lang er hun. Hun vokser fort i lengden. Nå er hun blitt 14 mnd gammel, har ikke veide eller målt siden 1 års kontroll, men jeg bruker nå mest 86 til henne. Men neste klær jeg skal kjøpe skal være fra 92.. Så jeg ville vel kjøpt dressen i 98 da skulle hun brukt den nå... og for at den skal være litt stor. men hvis hun skulle ha brukt den fra hun var 12-15 mnd så ville jeg nok valgt 92..

håper du finner ut av det;)

Skrevet

For det første vil jeg tipse deg om at dressen til Ellos var den som gjorde det dårligst i testen av dresser i Foreldre og barn i sist nummer.

Jeg har en gutt på et år, og er ganske gjennomsnittlig i størrelsen. Han fikk i gave en dress i størrelse 92, og den er så stor til han at vi bare måtte le. Vi har kjøpt en dress som han skal bruke først, og så kan han få den i 92 kanskje neste år. De skal jo greie å bevege seg i dem også.

Skrevet

Jeg kjøpte dress i str 80 til lillegutt ifjor høst. Han var 1 år i des. Den passer enda og nå er han 20 mnd. Dette er troll dressen, så det er jo forskjell på str. Men han kunne ikke hatt den noe større. Så 92 kommer nok til å bli alt for stort.

Skrevet

oi.....så 92 blir i største laget....

Og ellos dressen er dårlig........æsj da....

Men takk for svar.

Skrevet

Gutten min ble 1 år i sommer og jeg beregner størrelse 86 på han til vinteren... Tror ikke jenta di er på størrelse med en 3 åring til vinteren... :-)

Skrevet

du sier ikke noe om hvor stor hun er nå,men jeg ville valgt en størrelse større en den hun begynner å bruke nå.

min sønn er ikke så stor, og bruker 80nå, jeg tenker meg en 86 og kanskje en 92 ilpet av vinteren.

Skrevet

Nå skriver du ikke hvor stor jenta di er.. Men min sønn blir snart 19 mnd. Ved siste kontroll for noen dager siden så veide han 11,9 kg og var 86 cm lang.. Vi har kjøpt vinter dress i str 92 til han, og den er litt stor nå... Men 86 blei for lite... Tror nok str 86 holder lenge til din lille... husk hun skal klare å bevege seg og..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...