Gå til innhold

********** UKE 4 **********


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

skriv hvordan din uke er i denne svangerskapsuken så vi kan dele erfaringer med hverandre. du skriver hva du føler for selv. tanker, vondter og goder som du vil :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Trøtt, sliten og spent....!!!! Venter nr 3 og har ellers ikke så mange plager ennå. Alle svangerskapene foreløpig har vært veldig forskjellige. Ting er såpass nytt så foreløpig er det bare dette jeg har å skrive så langt. Ha en fin dag, og ha en fortsatt god uke 4. Ps gleder meg til å få stor mage.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4+6 i dag. Dette er mitt andre svangerskap. Fikk tvillinger sist.

Er veldig spent på hvordan det blir denne gangen. Har ikke så sterke symptomer, egentlig. Trøtt i perioder og litt øm i puppene og noe stikninger i magen. blir litt kvalm om jeg er sulten, men ellers frisk og fin. Jeg er bare kjempespent på om det er en ellet to denne gangen. Håper på en slik at vi får skikkelig tid til kos, noe jeg følte var litt mangelvare forrige gang. Gleder meg masse til tiden fremover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er vel i slutten av uke 4.

 

Føler meg til tider veldig gravid, med kvalme, trøtthet, humørsvingninger, litt stikkinger i siden, ømme pupper. osv.

 

Og til tider ikke gravid i det hele tatt, nesten så jeg glemmer det litt.

 

 

Holder på å sprekke av fortellertrang. Har lyst til å rope det ut, men har bestemt oss for å vente en stund til..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...