Anonym bruker Skrevet 12. september 2006 #1 Skrevet 12. september 2006 ..og ikke har voksipose.. hva skal dere kjøpe til vinteren? lammeskinnnsposen har de jo vokst ut av nå som de er over 1 år...(underlaget kan brukes da)
Expat Skrevet 12. september 2006 #2 Skrevet 12. september 2006 Vår er 90cm, hadde tenkt å bruke den, med jakke i år.
Trollmora Skrevet 12. september 2006 #3 Skrevet 12. september 2006 Skal sende min skinnposen til mor. Det var hun som sydde den og hun laget den slik at det er mulig å skjøte på. Lille Snupp sov så godt i den, så den kan hun få sove i til vinteren med! Vi arvet også en gammel voksipose, men den er så tynn og ikke til å bruke nå det blir "vinterkaldt". Brukte den når det var 0 eller varmere.
ennaH Skrevet 13. september 2006 #4 Skrevet 13. september 2006 Jeg har tenkt å bruke min pose denne vinteren også, selv om poden blir to i februar.
Guttemamma x 3 Skrevet 13. september 2006 #5 Skrevet 13. september 2006 Har lammeskinnspose fra Teutonia. Den er like lang som vogna så den passer hele vognperioden.
FruMamma med nr 2 Skrevet 13. september 2006 #6 Skrevet 13. september 2006 Hvorfor ikke kjøpe en voksipose? Den kan de bruke til de er 3 år.
Guttemamma x 3 Skrevet 13. september 2006 #7 Skrevet 13. september 2006 Prøvde voksipose først. Syntes den var veldig klumpete og dessuten for varm i mange tilfeller. Synes derfor at lammeskinnspose var et bedre valg for oss, særlig ettersom den kan brukes hele vognperioden. Alternativt tror jeg at jeg ville kjøpt en dunpose, enten teutonia eller fra sportsbutikk.
05-10-15 Skrevet 21. september 2006 #8 Skrevet 21. september 2006 Jeg hadde lammeskinnspose mens gutten min var liten. Når han begynte med sko kjøpte jeg en dunpose. Den er litt enklere å vaske. Er kjempefornøyd med den!
Gjest mphs Skrevet 21. september 2006 #9 Skrevet 21. september 2006 Jeg skal sy meg en vinter snøggelbøggel snart, som kan åpnes både nede og i sidene.
Anonym bruker Skrevet 23. september 2006 #10 Skrevet 23. september 2006 Tror da lammeskinnsposen skal kunne brukes en vinter til? Men har ikke tatt den fram ennå. Den er forholdsvis stor.
Anonym bruker Skrevet 23. september 2006 #11 Skrevet 23. september 2006 Jeg synes dere lager dere problemer her inne.. Hvorfor i all verden kan du ikke bruke den i år også ?? Mine barn brukte den i vogna til de var 2,5 år . Du kan jo ikke regne med å ha en pose barnet kan ligge i på lik linje med en baby.
Guttemamma x 3 Skrevet 23. september 2006 #12 Skrevet 23. september 2006 Jeg har nettopp lammeskinnsposen i vaskemaskina. Den blir helt fin etter en liten ullvask der. Topp og bunn kan deles så den tørker rimelig fort også.
Luca Skrevet 23. september 2006 #13 Skrevet 23. september 2006 Snuppa på 2, i dag!!!!, har lammeskinnspose fra Nøstebarn, og den passer i år også den....
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 23. september 2006 #14 Skrevet 23. september 2006 Kjøpte ei sovepose på sportsbutikken til 200 kr jeg... Funker som bare rakker`n den! :-) Med ullteppe så blir det bra, og da slipper han å sove med tykk jakke.. Ulldress som bestemoren har strikket holder i massevis!
Odine! Skrevet 23. september 2006 #15 Skrevet 23. september 2006 Jeg tror lammeskinnsposen holder i år også. Kan evt sette på ei jakke, som noen skreiv. Det eneste dumme er at den sklei litt når hun satt oppe i vogna (og det blir neppe noe bedre nå, men nå er det nå den posen jeg har. Voksipose har jeg uansett ikke tenkt å kjøpe, synes de virker tungvindte. Selv om tanken på å kunne få i mange farger og mønstre appellerer til med.
nepomuk Skrevet 23. september 2006 #16 Skrevet 23. september 2006 Kommer nok til å bruke den fortsatt på de kaldeste dagene, men med litt mer klær i siden overkroppen kommer mer utenfor nå enn i fjor. Har en annen litt tynnere vaskbar pose jeg bruker ellers med et lite lammeskinn i.
Guttemamma x 3 Skrevet 24. september 2006 #17 Skrevet 24. september 2006 Ang. poser som sklir. På vår vogn (teutonia) er det to spenner øverst som posen festes i. På teutonia-posen er det tilsvarende spenne som kan klipses inn. Vi har også en "sommerpose" som ikke er teutonia og der har jeg sydd på bomullsbånd bak som jeg knyter fast i spennene inni vogna. Et annet alternativ for å holde posen på plass er å sy på et 20-30 cm. stoff bak, som en lomme, som du kan tre over ryggen på vogna.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå