Gå til innhold

Noen andre som har opplevd noe lignende

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lillegutt har fra han har vært 2 mnd hatt fast leggetid. Sovnet mellom 20-21 for så å våkne for mat i 03-04 tiden, og sovet frem til rundt kl 8. Han er 4 mnd no, og de 2 siste ukene har han begynt å våkne første gang mellom kl 23-24. For så å våkne annen hver time. Har nok melk til han, så vet ikke hva som gjør det......noen som har opplevd det samme?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

JA,og jeg anre ikke hva jeg skal gjøre med det. Har prøvd det meste, og har startet med kveldsgrøt uten at det hjelper noe!

Skrevet

min og våkner oftere nå (4 mnd) og jeg har prøvd mme på kvelden og nå grøt fra i dag, men ingenting hjelper,

Etter grøtmåltiden i kveld og endel pupp, sovnet han og våknet 20 minutter senere, tok 1 time før han sovnet igjen vel 23 tiden.

Blir sprø,

Skrevet

mi får ikke tenner, men holder på sånn uansett og jeg er litt lei og trett av det nå.

Skrevet

Har ikke kjent noen anntydninger til det,,,,,begynt så smått med tynn tynn grøt på kvelden, så vi får se om det retter seg etterhvert.

Skrevet

Min begynte sånn da han var nesten 5 mnd, begynte så smått med grøt, trodde det skulle hjelpe, men så viste det seg at det var tenner på vei..

En uke etter at tann nr. to var ute, gikk han tilbake til å sove som normalt igjen, ante ikke at tenner skulle være så plagsomt!

Skrevet

gutten min begynte også å kreve mer mat på natterstid ved 4 mnd alder - de begynner å bli større og trenger rett og slett mer mat i kroppen. Men annenhver time var jo veldig ofte da... min greide seg på hver 2.-4. time.

Skrevet

Mi er også 4 mnd og det er det sirkus uten like på natterstid...har vært sånn de siste 2 ukene...nå er jeg TRØTTTRØTTTRØTT

Skrevet

Tror dette er vanlig i fire til seks måneders alderen. Inntil de begynner med fast føde. Men det trenger ikke å hjelpe fra fire måneder. Man må bare holde på rutinene og tro på at det går seg til etterhvert.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...