Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Greiere å snakke her enn midt i romeriketråden:)

Ja leste om deg og fødselshistorien din. (følger da med) Helt utrolig hvor vanskelig det skal være å bli hørt på sykehus og av leger. Jeg mener..man renner da vel ikke ned sykehus og legekontor med mindre man er virkelig dårlig?! Er vel sikkert en del av dem og men..

Har en kveldsgråter jeg. Han gråter en del til og fra om dagen og, men mellom 18 og 24 er det ikke mye festlig her. Hender det begynner senere og slutter før, men innenfor det tidsrommet. Nå er han ikke 3 uker enda, så da sier de vel ikke kolikk enda. Hvor gammel var Kristian da de sa han hadde det? Og hvordan sier hvem at de har det? Og synes det er så rart jeg..at han har vondt om kvelden og ikke dagen. Og dersom det hadde hjulpet med kiropraktor for oss, skulle jo tro at har man spenninger så er de der på dagen og ikke bare kvelden.

sitter nå på kontoret med døren igjen. Far er på rusletur over stuegulvet. litsomt altså. Man blir litt svett etter en del gråt. Stakkarn har jo vondt, men det når et punkt hvor jeg bare må ut og bort fra gråtinga og. Fælt når man ikke kan gjøre noe for ungene. Strider liksom mot morsinstinktet:)

Ellers koser vi oss masse. Kveldene slutter stort sett rundt 23 for da er jeg helt utslitt. Gleder meg til å begynne å få overskudd igjen.

Nå er det stille der ute...håpe han har funnet roen og sovnet for kvelden.

Mye koster kiropraktor a? Og hvor gikk dere?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...