Gå til innhold

Kanskje jeg skulle presentere meg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er fra Bergen, 36 år.3 barn på 18,13 og 9 mnd i dag:-)

Utdannet spesialpedagog,jobber i barnevernet.Bodd i spania det siste året.Var en del inne på Bim, men ikke de siste mnd av sv.skapet, da jeg var sengeliggende.Lite på Dib etter fødsel, da baby spiste hver time-halvannen og mammaen var i Zomoland:-)Resultatet uteble ikke ...småen la på seg 600 g hver uke i 12 uker.Ble veid på det lokale apoteket i byeb der vi bodde, fordi vi ikke hadde noen helsestajon:-) Mathias var den lokale attraksjonen.

Nåja....det var meg..og jeg vil gjerne være litt her inne nå som jeg får sove igjen og har energi til annet enn amming ,bæsj og gulp:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Velkommen hit:-)

Høres ut som om du var gjennom noen runder du også - men heldigvis går det som regel bra til slutt:-) Og livet er jo faktisk noe mer enn amming, bæsj og gulp....selv om en ikke føler det sånn en periode;-)

Skrevet

Velkommen skal du være!! Her har vi funnet oss en liten oase med en haug hyggelige damer som skravler om det meste ;-)

Skrevet

Må være deilig å kunne bo i utlandet når man har permisjon!

Jeg for min del har bodd i Akershus de siste 20 årene og permisjonstiden var heler ikke noe unntak :o)

Er 41 år om ett par timer! Mor til to strålende barn på 4 år og 18 mnd.

Det blir ikke så ofte at jeg setter meg til her inne, men fra tid til annen så blir det vel noen små innlegg.

Skrevet

Ja, ikke sant?

Hadde et tøft sv,skap..og var også syk 3 mnd etter fødselen, men likevel koser jeg meg slik at jeg gjerne skulle hatt en til.Forstå det den som kan:-)

Skrevet

Takk for det.Og det(modne foreldre) ser ut til å være velsignet fri for sure oppstøt...misforstå meg rett:-)

Skrevet

Er så nysgjerrig...hvordan er det/var det med fødsel og sv,skap såpass modent?Spør fordi jeg gjerne vil ha en til, men undres om jeg ikke blir for gammel...vil ikke ha for tette..tenkte 2,5 år mellom....var jo mye tøffere sv,skap denne gang enn med de to eldste.

Skrevet

Kanskje jeg ikke er den rette å spørre:-)

Jeg har to store barn fra før og var 21 og 26 når jeg fikk dem. Hadde superfine svangerskap og var i fin form (unntatt med nr 2 en periode da jeg fikk en kronisk sykdom), men ingen svangerskapsplager generelt. Med nr 3 var det litt verre. Fikk bekkenløsning ganske tidlig, samt at jeg var konisert og måtte ta det med ro. En ting er sikkert, og det er at om jeg skulle hatt flere barn, så skulle jeg sørget for å være godt trent fysisk før jeg ble gravid. Tror det kan gjøre ting lettere.

Skrevet

Velkommen hit, lurengren! Deilig å bo i Spania, da gitt!

Vi var der en måned under pappapermisjon, rett etter sommerferien i fjor - herlig!

Jeg skulle ønske jeg hadde fått barn tidligere (var 39 da snuppa ble født), men det ble bare sånn. Som Attpåklatten sier, er det nok lurt å være så fysisk fit som mulig på forhånd.

Skrevet

Hei på deg! Her er det trivelig ja! Ingen sure oppstøt!! Bare ramsaltet humor og god selvironi!

Jeg er 38 og har 5 barn. Merket at det siste svangerskapet tok på... kroppen min er sliten tror jeg.... Slet/sliter med bekkenløsning. Men alle vonter er verdt det veit du!

Skrevet

Har ikke fått vært på nett i dag jeg..t.ravel dag...men takk for svar.Tror ikke jeg er skremt fra å få flere barn,da...er lysten stor nok:-)

eLLERS......hyggelig side, hyggelig mennesker.Gror nok fast her inne ja:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...