lifa og Eline Skrevet 12. september 2006 #1 Skrevet 12. september 2006 Var 3. gangen og tidligere har eline stortrives i vannet, i kveld var hun små survete og skulle ikke ligge ned i det hele tatt. Var best å bare være rett opp og ned . Men fikk andre dosen med Prevenar i dag så håper det var det som gjorde henne litt utilpass. Gleder meg allerede til neste tirsdag for da kan jeg være med i vannet også, har stått på kanten 2 ganger nå og det er ikke så moro som å få være i bassenget. Hadde noe tull etter fødselen som jeg fikset for 2 uker siden og måtte derfor vente med å bade. Har passet på å ta masse bilder. Har digitalt kamera så da er det bare å knipse i vei det en kan.
Gummelillan Skrevet 12. september 2006 #2 Skrevet 12. september 2006 Vi skal for første gang i morgen. Gruegleder meg ;-) Hvor gammel var Eline da dere begynte? Leonora er snart 5 måneder så hun er kanskje litt i største laget, men satser på at hun koser seg uansett.
Karomamma Skrevet 12. september 2006 #3 Skrevet 12. september 2006 Å, det er så moro med babysvømming!! Koooos dere fremover! Gummelillan: snuppa vår var over 5 mnd da vi begynte, men det gikk veldig bra. Kan hende dere må øve litt ekstra i forhold til lukkerefleksen, men det går helt sikkert fint. Gøy er det i hvert fall!
lifa og Eline Skrevet 12. september 2006 Forfatter #4 Skrevet 12. september 2006 Eline var 6,5 mnd. men fikk beskjed når vi melte henne på at det hadde ingen ting å si. Det er flere der på samme alder, eldste er faktisk 9 mnd. Vi prøvde å finne noe som startet i våres/tidligsommer fant ikke noe, derfor fikk vi ikke startet før nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå