Anonym bruker Skrevet 12. september 2006 #1 Skrevet 12. september 2006 noen ganger så kommer det en litt høy svelge lyd fra halsen til datteren min...dette skjer ikke når hun spiser eller drikker, men ellers noen ganger IKKE ALLTID når hun svelger... lurer på hva dette kan være... noen som har opplevd det samme?
Expat Skrevet 12. september 2006 #2 Skrevet 12. september 2006 Forstår ikke, altså når hun svelger utenom måltidene? Kaia gjør noe sånt når hun strever med å bæsje, antar at du ikke mener det?
Anonym bruker Skrevet 12. september 2006 #3 Skrevet 12. september 2006 ja hun svelger bare spytt, også kommer disse lydene. det skjer bare noen ganger.. kanskje det bare er noe hun har lagt seg til.. var hos legen med dette.. jeg klarte jo selvfølgelig ikke å få henne til å gjøre disse lydene for han, men ville snakke m han.. og han ville se det an til jul, han sa ofte at barn legger seg til å gjøre ting, de gjør det da en periode.. jenta mi har gjort dette i noen mnd nå, og han mente hun burde slutte med dette om noen mnd...hvis hun ikke har gjort det, så skal vi komme tilbake og kanskje ta røntgen.. Jeg håper da at hun slutter med dette. Lurer derfor på om noen andre lager sånn lyd?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå