Girly *snuppa og snuppen* Skrevet 12. september 2006 #1 Skrevet 12. september 2006 Noen som praktiserer det? :-) I tilfelle hva???
jente,jente, ? Skrevet 12. september 2006 #2 Skrevet 12. september 2006 I tillegg til å betale leie av kjolen hennes kommer jeg til å gi en oppmerksomhet i etterkant av bryllupet. Mest sannsynlig en liten forstørrelse av ett av bildene fra fotografen hvor vi alle er med på bildet.. Vet ikke ennå siden det er en stund til, men det tenker jeg nå i alle fall. Sambo kommer til å gjøre det sammen til sin forlover..
Jenny-penny Skrevet 13. september 2006 #3 Skrevet 13. september 2006 jeg har mannlig forlover da, så han stiller i egen outfit:o) tenkte å gi en ett album med bilder, historier og minner vi har delt opp gjennom tiden. han får det mens vi er hos frisøren:o)
Maud Skrevet 13. september 2006 #4 Skrevet 13. september 2006 Da jeg var forlover fikk jeg et par øredobber av bruden. Fikk de i etterkant av bryllupet. Nå skal den samme jenta være forlover for meg. Tror ikke hun forventer en gave, men har lyst til å gi henne noe. Tror det blir noe hun og mannen kan gjøre sammen, gavekort på middag ute f.eks mens jeg er barnevakt for barna deres.
Girly *snuppa og snuppen* Skrevet 13. september 2006 Forfatter #5 Skrevet 13. september 2006 Det var en kjempe god idè! :-) Min forlover er i tillegg høygravid når vi gifter oss - så barnevakt trenger de sikkert etterhvert om de skal ut og kose seg! :-) Ellers så har jeg også tenkt på et bilde av alle fire - de som er forlovere for oss er gift, så da blir det ett bilde til de to sammen da.
♥Kristoffer&Harald♥ Skrevet 13. september 2006 #6 Skrevet 13. september 2006 jeg skal til thailand et halv år før bryllupet og tenkte jeg skulle kjøpe noe der til ho. får se, kanskje ho får et perle smykke. vet ikke helt enda Men skal i alle fall se om jeg finner noe til ho der
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå